29 Eylül 2017 Cuma

American Assassin (Suikastçi)


Herkese Merhabalar,
Geçen hafta bu filme gittim,  Yanımda 3 kişi  daha vardı. Dylan O'Brien hayranı kuzenim epeydir bu filmi bekliyordu.  Tabi ben herzaman filme izlemeden önce hep IMDB puanına bakarım ama bu sefer bakmadım. Genelde 8 ve üzeri filmleri seyrediyorum. Arada 7 puana da şans veririm.
 Neyse filmin özellikleri şöyle azizim:

Vizyon tarihi 15 Eylül 2017 (1s 51dk)
Yönetmen 
Tür GerilimAksiyon
Ülke ABD
Filmin Fragmanı:


Filmin Konusu


Çocukluk yıllarında anne ve babasını bir trafik kazasında, yllar sonra da kız arkadaşını bir terörist saldırıda yitirmiş 23 yaşındaki Mitch Rapp'in (Dylan O'Brien) hayattaki tek amacı, sevgilisinin ölümüne neden olarak örgütü ve onun liderini öldürmektir. Bu amaçla çok sıkı çalışan Mitch, CIA'in gizli servisine girmeyi başarır. Burada tecrübeli ajan Stan Hurley (Michael Keaton), Mitch'in eğitimiyle görevlendirilir. İkili, başlayan terörist saldırıların izini sürerek Orta Doğu'da başlayan kaosu çözmek için tehlikeli bir mücadeleye girişecektir. Suikastçi filmi, Vince Taylor'ın 2010'da yazdığı American Assassin adlı çok satan kitaptan uyarlandı.


Benim Yorumum:

Baştan söyleyeyim filmi hiç beğenmedim. Yani izlerken hiç şaşırmadım. Herbir sahnesi tahmin edilebilir düzeyde ve basitti. Ama bayağı bir filmdi. Neden mi? Mitch intikamı kendi için alıyor yani kendisine terör örgütü zarar verdiği için.Halbuki daha bir üst amaç için mesala insanlık için olabilirdi. Ama o intikam için terör örgütünün yöneticisine ulaşıyor. Tamam ama tek bir kişinin bunu yapması çok absürd değil mi zaten? Sonrasında elemanımız Mitch CIA'ya katılır ve deyim yerindeyse zorlu eğitim başlar. Ve ta da ilk görev İstanbul'da... Ama bize Istanbul diye gösterilen yer vasat bir Arap şehrinden hallice set ortamında Jandarma'nın şehir merkezinde Türkçe bilmeden Türkçe konuşmasıydı.  Tabi Fese benzer bir başlık takan erkekler Kısakürek Lokantasında sis dumanı oluştururlar, çünkü istanbul Sisler altında ya. Göz gözü görmez. Türkiye ama bir oyuncu adam gibi Türkçe bilmiyor. Bir de afişe Sultan Ahmet Camii'yi koymuşsunuz. Bari Roma'dan bir figür koy sayınız. Kısacası,  bu coğrafyayı bilmeyip,  insanlarına müdahale edip terör örgütlerine silah temin edenlerin iğrenç klişeler ile dolu savaşı durdurma filmi.

Görüşmek üzere. ...
.

28 Eylül 2017 Perşembe

The K2

Herkese Merhaba,

Bloguma hoşgeldiniz. İzlediğim dizileri anlatmaya devam ediyorum. Bugün sıra The K2 dizisine geldi. Neyse ki bu diziyi geçen hafta bitirdim. O yüzden daha ayrıntılı anlatacağım.

             Fragman


Konusu:
Kim Je Ha bir askerdir ve ihanete uğrar ve intikam için yaşar fakat bir gün Ko Anna ile karşılaşır.
 

Karakterler:
Ji Chang-Wook Kim Je-Ha

Ji Chang-Wook Kim Je-Ha ile ilgili görsel sonucu
Wlkesi tarafından ihanete uğradı, interpolle aranıyor,

YoonA Ko An-Na

ko anna the k2 ile ilgili görsel sonucu

Küçük yaşta annesini kaybetti ve babasından da koparıldı. Çeşitli psikolojik rahatsızlıkları var. 

Song Yoona Choi Yoo-Jin


Song Yoona Choi Yoo-Jin ile ilgili görsel sonucu

Ko Anna'nın üvey annesi kötü biri ama zeki güçlü bir kadın,

Cho Seong-Ha Jang Se-Joon
Cho Seong-Ha Jang Se-Joon ile ilgili görsel sonucu

Dizinin bence en kötüsü Başkan Adayı Anna'nın babasıdır.

BenimYorumum:
Ben bu diziyi ne çok beğendim ne de az beğendim orta düzeyde kaldı benim için hatta diziyi Chi Chang Wook için izlemeye karar verdim. Hatta YoonA'yı severim ikisinin uyumlu olacağını en başından düşünmüştüm ama bu düşüncemde diziyi bitirince haklı çıktım.

Dizinin en güzel yanı aksiyon sahnelerini  iyi bir şekilde kameraya almalarıydı. Zaten dövüş sahneleri muhteşemdi. Tabi bazen çok abartıya kaçtıklarını söylemem gerek özellikle ikinci ve üçüncü bölümlerde çok aşırıydı. Dizinin en çok eleştirilen sahnelerinden biri şüphesiz banyodaki dövüş sahnesiydi direk atladım ne gerek var böyle şeylere :).

İkinci olarak en çok tartışılan sahne Kim Je Ha'nın Raniya ile olan sahnesi açıkcası aşkları çok hoşuma gitti ama kızın evlenelim deyince direk başını açması hiç hoş değildi. Bence birçok müslüman rahatsız olmuştur. Lütfen sizin dizilerinizi en çok biz izliyoruz, saygısızlık etmeyin lütfen ama Je ha ile Raniya aşkına benzer bir film güzel olurdu aslında.
raniya k2 ile ilgili görsel sonucu
Raniya Kumarlı bir mülteciyi canlandırıyor. Irak savaşında Koreli askerler Irak'a geliyor ve Raniya onlara tercümanlık ediyor. Ama ne Kumar adında bir ırk var ne de Kore Irak'a girdi,Burası  ise tamamen uydurmaca aynı saçma kurgunun bir benzeri DOTS'da da vardı.
Ha bir de ost yönünden biraz fakirdi. 

Choi Yoo Jin karakteri çok sevildi ama ben hiç sevemedim. Sonunda kocası ile birlikte layığını buldu. Özellikle şu suratı görünce ayrı sinir oluyorum. Ayrıca Je Ha oğlu çıkmaması çık iyi oldu.
Choi Yoo-Jin ile ilgili görsel sonucu

Herşeye rağmen  Ji Chang-Wook çok iyiydi,

the k2 gif ile ilgili görsel sonucu

Görüşmek üzere ;)
       

27 Eylül 2017 Çarşamba

Weightlifting Fairy Kim Bok Joo 2016


[Resim: 8PnvXr.jpg]

Herkese Merhaba,

    Bugün süper bir dizi ile karşınızdayım. Geçen seneye ait bir dizi olmasına rağmen ben size yeni anlatıyorum. Biraz tembelim bu konuda ama bugün birkaç dizi yazmaya karar verdim ama diğerlerini önümüzdeki günler yayınlayacağım. Neyse efendim dizimizi anlatmaya başlayayım.

23 Eylül 2017 Cumartesi

Delimanjoo ve Shaku Sushi


Herkese Merhaba,
Bloğumun konseptinin dışında bir paylaşımla karşınızdayım. Kore ve Uzakdoğu merakına sahip olanlar benim gibi mutfak kültürlerini de merak ederler.
Geçtiğimiz Perşembe günü Cepa AVM ve Kentpark AVM"lere Balık Keki ve Sushi denemek için kuzenlerim ve kardeşimle birlikte gittik.Aylardır sushi denemeyi çok istiyorduk, biliyorsunuz sushi çok pahalı lokantada yemek için cebimizde para yok malesef  olsa bile o vizyona sahip bir insan değilim çok şükür. O paraya tüm aile iskender yeriz. Neyse efendim. araştırdık Cepa AVM Caerrefour SA'da 22 TL'ye bulduk ve dört kişi denedik,  Ben iki parça aldım somonlu ve yalancı yengeçli olanı  denedim ve ikisini de beğenmedim,

21 Eylül 2017 Perşembe

ÇEKİLİŞ SONUCU VE İKİNCİ YAŞIM

Herkese Merhaba,

Bugün blogumun ikinci yaş günü olduğu için çok mutluyum bu yüzden sizlere çok teşekkür ederim. Sizler okumasaydınız bugünlere gelemezdim.Bir kişinin okuması bile heyecan verici benim için...

Çekilişin sonucuna gelirsek kazanan Aslıhan'nın Dünyası Blog



Katılan Herkese teşekkür ederim.....

15 Eylül 2017 Cuma

ÇEKİLİŞ DUYURUSU



21 Eylül Tarihinden Blogum yeni yaşına giriyor ve bir çekiliş yapıyorum. İstediğiniz bir kitabı size hediye ediyorum yalnızca kitap değil yanında sürpiz hediyelerde olacak katılım İnstagram üzerinden olacak.

Son gün 20 Eylül.

Şimdiden iyi şanslar.



https://www.instagram.com/p/BY-oi2-nWKX/?taken-by=yagmurtozu

2 Eylül 2017 Cumartesi

Film Önerisi: Karayip Korsanları Salazar'ın Intikamı


Herkese Merhaba,
Bugünlerde sizlere önceden izlediklerimi öneri olarak sunmaya çalışıyorum. Özellikle kurban bayramında evdeyseniz bu öneriler tatilde sikilmanızın önüne geçecektir. Bugün size önerim macera ve aksiyon serisinin son filmi  Karayip Korsanları: Salazarın İntikamı oluyor.
Sizi bilmem ama ben Karayip Korsanlarina hep bayılırım. Çok alakasız bir zamanda bile insanı sarar ve izlemeye başlayınca başından kalkamam. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...