7 Nisan 2020 Salı

Corona Günlüklerim 3







(Bir türlü güneş açmayan bir İstanbul sabahından merhaba, fotoğraf düne aittir. Bugün daha güneşli bir gün olduğunu söyleyebilirim. )


Herkese Günaydın.

Bu yazıyı aslında gece yatmadan önce yazmam gerekiyordu fakat ertesi güne kaldı. Tembelliğim tutu da yine. 3. günümü sizlere anlatmak istiyorum.

Sabahları uyanmak da zorluk çekmeye başladım acaba geç yattığımdan mı yoksa, enerji düşüklüğümü neden bilmiyorum. Ama bildiğim tek bir şey var o da erken uyanmak her zaman için iyidir. O yüzden güne kahve içerek başladım.

Evet bugün çok farklı bir gün geçirdiğim söylenemez. Sabah spor yapıp ardından hamur işi yaptığım bir başka gün de bugün oldu. Uçların insanı olduğumu bir  kez daha kanıtladım.

Bugün ne kitap okudum ne de film izledim.  Ama verimsiz bir günde geçirmedim tabii ki.

1- Osmanlı Türkçesi kursum biliyorsunuz iptal oldu. Ama kurs hocamız watsapp üzerinden bize metin gönderiyor. Ya da metin okuduğu dersleri bize atıyor. Normalde kurs devam etseydi, birincil kaynakları okumaya başlayacakmış... Bu da okuyacağımız kaynak, Basiret gazetesi..



2- Bir diğer yaptığım şey ise Algoritma ve Programlamaya giriş kursuna kaydoldum. İSMEK'de uzaktan eğitime geçti ve bir kaç tane kurs oluşturdu. Açılan kurslara kaydolma ihtiyacı hissettiğimden dolayı en ilgimi çeken konunun bu olduğuna karar verdim. Aslında ne çalıştığım alanla ne de aldığım eğitimle bir ilgisi yok. Ama yine de günümüzde bilgisayarların nasıl çalıştığını öğrenmek için güzel olacağını düşünüyorum. Hem de vaktimizi bilgi ile dolduruyoruz. Unutmayalım bilgi güçtür. 






3- Bir de Afad Gönüllü eğitimleri var. Ben Afad'da kayıt oldum olalı bir yıl oldu ama çoğu eğitimi tamamlamadım. Geçen gönderdikleri bir mesajla aklıma geldi. Aslında her ne kadar virüse odaklansak da deprem yangın gibi tehlikelerde ne yapacağımızı bilemiyoruz. Bu yüzden gönüllü eğitimlerine katılmak için boş vaktim varken değerlendirmek istedim. 

4- Bir de pazara gittim. Çünkü, taze mevye sebze almam gerekiyordu. Evet dışarıya çıkmayacak kadar yiyeceğim olsa da meyve sebze pek dayanmıyor. Ya da çürüyor. 


                       BU ARADA HAYIRLI KANDILLER DİLİYORUM



5 yorum:

  1. maşallah oldukça aktifsin evdeee. iyi kandiller. bu gece bol dua etmeliiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. Boş vakit buldukça yapmaya çalışıyorum bir şeyler. :)

      Sil
  2. güneş doğsa bile dışarı çıkamıyoruz

    YanıtlaSil
  3. İlkaycım Osmanlı Türkçesi bana da zor geliyor. Ne yalan söyleyeyim. Bir de kendim gönüllü öğrenmek istedim fakat haddim değilmiş. Basit metinleri okuyabiliyorum ama onlar da bile zorlanıyorum. Çalışmak lazım.
    Evet bir şekilde hayat akıyor. Bu günler geçtiğinde belki de ne kadar hızlı geçti diyeceğiz kim bilir.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...