12 Nisan 2020 Pazar

Corona Günlüklerim - 8




Yavaş yavaş corona günlüklerimin son yazılarını yazıyorum. Epeydir bloggerda olmayıp tekrar yazınca ve üst üste hergün yazınca çok sevdim. Çok vakit ayıramasamda blog yeni blogları öğrendim. Sevgili Deep Sayesinde tabii ki. Buradan kendisine teşekkür ediyorum.



Blogger arkadaşlardan yazıya giriş yaptım. Çünkü İrem Can Arkadaşımız, Blogger Gazetesi çıkarıyor. Hatta İlk sayısını çıkardı. Fakat kendisi sizin fikirlerinize açık. Buradan ulaşabilirsiniz.
(tıktık)
konumuzkitap.blogspot.com/2020/04/blogger-gazetesi-1-sayi.html

Farkındayım dünkü yazım çok boğucuydu. Açıkçası dün de çok kötü geçti. 1 aydır evde kalan erkek ergen kardeşle kavgaya da tutuştuk. Enerjimizi attık. Hani spor yapıyordun diyenlere söylüyorum. İki gündür yapmadım. Ne güzel alışıyordum spor yapmaya ama kararlıyım. 2020 yılında güzel bir alışkanlıkla galip çıkacağım bu yüzden de bu yazıyı yazdıktan sonra telafisini yapacağım.  Spor yapmadım ama evi bir güzel temizledim. Süpürüp sildim. Aylardır bekleyen Camlarımı sildim, mis gibi oldular. Bu da beni baya yordu açıkçası. Herhalde Ramazan Bayramına kadar silmem.

Bunun yanında dün okumalarımı yapmadım. Çünkü her sabahki gibi erken kalkamadım. Motivasyon düşüklüğü yaşamak diye buna deniyor zannedersem. Ama biz insanlar tembelliğin adını değiştirip motivasyon düşüklüğü diyoruz. Evet doğrusu tembellik ettim. Halbuki insanın tembellik edecek vakti olmamalı.

Kardeşimle yemek de pişirdik. Mutfak cidden rahatlatıyor. Özellikle hamurla bir şeyler yapıyorsanız. Evde kalan herkese tavsiye ediyorum. Mutlaka denemek istediğiniz bir tarif vardır. Ya da hiç mutfakla aranız olmasa bile tavsiye ediyorum. Evet sizlere o günki menüyü paylaşıyorum ki, bir fikir olsun. Çünkü yemek yapmak her ne kadar zevkli olsa da o gün yapılacak olan yemeği karar vermek zor olabiliyor.

Akşam Yemeği Menümüz: Karnıyarık (kızartarak değil fırında közleyerek yaptık)
                                            Arpa Şehriyeli Pirinç Pilavı
                                            Evde olan sebzelerle Salata



Bu arada bir iki gündür film yazmadığımı da fark etmişsinizdir. Yeniden Netflix üyeliğimi aktif ettim ve Narcos izlemeye başladık. Açıkçası ilk bölümü izlediğim gün biraz uykum gelmişti kendimi tam veremedim ama dün akşam ikinci bölümü çok beğendim yani bir sonraki bölüme geçmeyi istedim doğrusu. Ama bitirdikten sonra ayrıntılı yorum girerim diye düşünüyorum.


25 yorum:

  1. Ev temizliğini spordan saymıyoruz ☺️ Ama yorulunca spor da yapılamıyor evet.

    YanıtlaSil
  2. Menü güzelmiş😊. Blog gazetesini senden duymuş oldum. Teşekkür ederim bilgilendirme için. Narcos aklımda olsun. Sevgiler selamlar 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
  3. Mutfakta bir şeylerle uğraşmayı ben de çok severim. Gerçekten kafa dağıtıcı oluyor. Menün de çok güzelmiş :)Narcos'a da bir bakarım.

    YanıtlaSil
  4. Blogunuzu yeni farkettim ve takipe aldım başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  5. Afiyet olsun biraz motivasyona ihtiyacın var sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım. Hafta da 2 gün böyle oluyorum. :)

      Sil
  6. Bazen bırakmak lazım bence. İnsanın ruh hali hiçbir şey yapmaya istekli olmuyor bazı zamanlarda. Yine de uzatmadan toparlamak da önemli tabii. :)

    YanıtlaSil
  7. Narcosu 2 sezon izledim ama bu aralar o kadar çok çalışıyoruz ki bugün dahi işe gittim.

    YanıtlaSil
  8. Günlük yazıları seviyorum, sohbet ediyormuşuz gibi hissettiriyor. :)
    İyi seyirler, Narcos yorumunu bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Narcos'u dün ben de FilmBox'ta gördüm. İzlesem mi dedim bir an ancak oğlum da yanımızdaydı, es geçtim. İnşallah daha sonra izlerim artık. :)

    YanıtlaSil
  10. Narcos yorumunu sabırsızlıkla bekliyorum, izledim spoiler vermeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendime @YağmurTozu'ndan çay ısmarlıyorum :)

      Sil
    2. Yine geç cevap verdim. Tamam olur. :)

      Sil
  11. karnıyarık pilav salata oh oh :) hadi sabıııır :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...