3 Nisan 2020 Cuma

Corana Günlüklerim 0



       Herkese Merhaba,

Covid 19 salgını nedeniyle çoğumuz evlerine kapandı. Çok az şirket evden çalışmaya geçti veya çoğu insan işlerini kaybetmeye başladı ya da ücretsiz izine çıkarıldı.

Neyseki ben işten çıkarılmadım ama evden çalışma sistemine geçilmedi. Ve iş yerim vatandaşa hizmet veren bir kurum olduğu için sürekli insanlarla muhatap olmak durumundayım. Hergün açıklanan ölüm sayıları ise insana daha da kötü hissettiriyor. Görünen o ki hala sokağa çıkma yasağı gelmediği için bu ölümler artacak gibi... İş yerimde dönüşümlü çalışmaya geçtiğimiz için normal zamanda yoğun olduğumdan daha yoğunum. Üstelik işleri çok iyi bilmediğimden dolayı işleri düzgün yapamıyorum. Aman canım bunları boşverilim. Şükür ki, dönüşümlü çalıştığım için bu hafta evdeyim. Hafta sonları ile birleştirince toplam 9 gün izinli oluyorum.

Bende herkeslerin yaptığı gibi ev postları yazmaya karar verdim. Bu postu işten yazıyorum.

Güzel bir program hazırladım.

Her akşam yatmadan evvel sizlerle güzel bir post bırakıp öyle yatmayı planlıyorum.

Biraz programdan bahsetmek gerekirse,

Tabii ki uyku düzenimizi koruyoruz. Aman canım yarın evdeyim zaten biraz uyayım yok. Düzenli uyku korana içinde çok önemli, zaten ben geç kalktığımda kendimi kötü hissediyorum. O gün çok kötü geçiyor. Günde 6-8 saat uyumak ideal biliyorsunuz.

Bu arada Covid-19 nedeniyle daha önceden dönüşümlü çalışmaya geçtik 2 hafta oldu. Fakat ben ilk evde olduğum hafta pek bir program yapmamıştım. Dolayısıyla verimli de geçiremedim. Ama bu sefer programlı olursam daha verimli geçeceğine inanıyorum.

Tabi hayatımız alt üst oldu. Programlarımız durdu. Planlarımız bilmediğimiz bir tarihe ertelendi. Ben yürüyüşe başlamıştım ama şimdi onu bile yapamadığım için tekrar kilo aldım. O yüzden de bu hafta yapacağım şeylerden biri Leslie ve Squat Girl yapmak. Geçen hafta biraz yapsamda 9 gün boyunca her ikisininde videolarını hergün yapmak istiyorum. Çünkü yaşamımızdan hareketi çaldı bu virüs. Hareket azaldığı için de zaman bize uzun gelmeye başladı.

Osmanlı Türkçesi kursumda iptal oldu. Haftalardır derse gidemediğim için bir gerileme söz konusu oldu zaten çok da başarılı sayılmazdım. Ama günde 45 dakika vakit ayırmak güzel olur.

Geçen evde kaldığım vakit tercihimi film izlemekten yana kullandım. Baya da film izledim. Ama tembel bir blogger olduğum için yazmadım. Affedin.

Harry Potter serisini baştan sona izledim. Her 10 sene de bir yapılması gereken eylem galiba.

The Everything of Theory- Keşke daha önce izleseymişim. Çok daha hoşuma gidermiş. Stephan Hawking'de okuma listemde artık...

Birkaç tane de Kore Filmi izledim. Tamamen kardeşimin ısrarı üzerine, Kore dizilerinden baya soğudum. Üstüne bir de sinemalarını kötü buluyorum.

Salgın Filmi, Matt Damon reisin oynadığı izlemeyen kalmadı sanırım. Çok ürkütücüydü. Ama aşı bulundu. İnşallah aşı bulununca bu çile bitecek.

Bir Zamanlar Hollywood'da filmini merakla beklemiştim. Ama sinemada yayınlandığı dönem atanma denk geldiği için gidememiştim. Elimden geldiğince Leonardo DiCaprio filmlerini seyrederim fakat Brad Pitt pek tercih etmezdim. Ama ikisi oynuyor, ve de Tarantino filmin yönetmeni iyi bir filmdir diye açtık izledik. Evet 1 saat zor dayandık. Benim için büyük hayal kırıklığı oldu.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar...

Ama bu hafta kitap okuma üzerine olacak, okuyabildiğim kadar dimağımın sığdığı kadar. Evet önümdeki bu dokuz gün okumak için.

HAYIRLI GÜNLER...









10 yorum:

  1. Salgın filmini bende buralar çok duydum ama vakit ayırıp da izleyemedim. İşin çok zor valla. Dikkat et kendine. Eldivensiz işe gitme ve bol bol ellerini yıka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yine de çok şükür bi sağlık çalışanı ya da asker polis vb meslekten değilim. Onlarınki daha zor.

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş yanlış hatırlamıyorsam senin Youtube kanalın var ben Youtube kanalını takip ediyorum hatta videolarını beğenmiştim son 1-2 yıl bloğa ara verdim o yüzden yanlış hatırlıyor olabilirim yanlışsa özür dilerim .
    Allah yardımcın olsun .
    seni bloğuma beklerim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende ara verdim. Ve videoları da sildim. Bloğa ise ara ara yazabiliyorum. Elbette yazarım. Çok duygulandım burada hatırlanınca...

      Sil
  3. İyi ki sizi keşfetmişim . Benim bloğuna bakarsanız,sevinirim.

    YanıtlaSil
  4. Planladığın gibi geçiyor mu günlerin :)

    YanıtlaSil
  5. Pek sayılmaz ama olduğu kadar.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...