23 Eylül 2016 Cuma

Kore Dizisi: Blood 2015

blood korean drama ile ilgili görsel sonucu


    Hiç Vampirli Kore dizisi izlediniz mi? Amerikan yapımı diziler piyasada mevcut ama Kore'lilerde de oldukça yaygın bu durum.Ben daha önce hiç Kore Yapımı Vampir dizisi seyretmemiştim, Blood dizisini izleyene kadar. Öncelikle bu diziyi izleme sebeplerim:

* Farklı bir konusu olması
*Başrol oyuncularının diziden sonra evlenmesi (Ahn Jae Hyun ve Koo Hye Sun)


  İlk Önce konusunu Anlatayım:

Ahn Jae Hyun, vampir evebeynlere sahip safkan bir vampirdir.  Anne ve Babası enjekte yolu ile vampir olmuşlardır.  Anne ve Babası ile araştırma yapan kötü bir vampir ailesini öldürür ve Ahn Jae Hyun'un kendisine hizmet etmesini ister. Ahn Jae Hyun ise ailesini öldüren bu vampiri bulmak için mücadele veren vampirdir. 

Karakterler

blood korean drama ile ilgili görsel sonucu

Park Ji Sang

Aileden genetik vampirdir. Doktor olmuştur ve ailesinin katilini bulmak için Seul'deki Taemin hastanesinde çalışmaktadır. Ömrü boyunca sadece bir defa kan içmiştir. ameliyat sırasında kendine hakim olması gerekir.


Yo Ri Ta

blood korean drama ile ilgili görsel sonucu
Taemin Hastanesi'nin  Başkanının yeğenidir. Ailesini çocukken kaybetmiştir. Taemin'de doktordur.

Şimdi gelelim benim yorumuma:

Bu diziden çok beklentim yoktu ama sürükleyici de değildi. İlk iki bölüm çok sıkıcıydı. Sonraki bölümler de ise gereksiz yere diziyi uzattıklarını düşündüm. 12 bölüm final için yeterli olurdu. Koo Hye Sun'un oyunculuğu berbattı. Ahn Jae Hyun'un oyunculuğu da berbattı. Adamda dizi boyunca tek mimik göremedim. Ayrıca herkes öldü dizide ölmeyen kalmadı. Vampirler vampir gibi değildi. Vampir dediğin oluk oluk kan içer biz öyle gördük ama dizideki vampirler yemek yiyebilip, içebiliyorlardı. Sevgili senaristler bu işin bir adabı var. Doktorlar ilk bölümlerde ameliyat yapıyorlardı ama sonra yapmamaya başladılar bu da beni sinir eden bir durumdu. Yani ne vampirler vampirdi ne de doktorlar doktor. Her bölüm cenaze töreni ile geçti. Final ise mutlu sonla bitmedi. İzlemeyi düşünen varsa izlemeyin. Bu bir dizi tanıtım yazısından çok uyarı yazısıdır. 20 saatinizi çöpe atmayın. 

Boşver Tebessüm Et! :) 


13 yorum:

  1. İzleriz :)) zaten Mayıs yağmuru ile her gece wampir oluyoruz:)

    YanıtlaSil
  2. Dizi tutmadı amma Koo Hye Sun için pekte dert değil sanırım :)))

    YanıtlaSil
  3. İzleme dedin izlemeyeceğim ;) gerçi ilk senden duydum :D

    YanıtlaSil
  4. marmelad mı vardı başladım , 2 bölüm geçmedi bıraktım , olmuyor sanki, hani illa yapacaklarsa ghostlu olanlardan yapsınlar , onlarda başarılı buluyorum Asyalı kardeşlerimi :D :D

    YanıtlaSil
  5. Ya yazinin başında umutlanmıştım en son ne zaman kote dizisi izledim hatirlamiyorum resmen... bunu belki izlerim diye dusundum lakiin uyarilarin beni kendime getirdi, tesekkurler ;)

    YanıtlaSil
  6. Bu dizi , olumsuz çok yorum aldı bende bir bölüm izleyip efeklerin berbatlığından devam etmedim , birşey kaybetmemişim iyi . Scholar who walks the night diye bir dizi var , o da vampir konulu, korede seviliyor galiba vampirler :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...