28 Eylül 2017 Perşembe

The K2

Herkese Merhaba,

Bloguma hoşgeldiniz. İzlediğim dizileri anlatmaya devam ediyorum. Bugün sıra The K2 dizisine geldi. Neyse ki bu diziyi geçen hafta bitirdim. O yüzden daha ayrıntılı anlatacağım.

             Fragman


Konusu:
Kim Je Ha bir askerdir ve ihanete uğrar ve intikam için yaşar fakat bir gün Ko Anna ile karşılaşır.
 

Karakterler:
Ji Chang-Wook Kim Je-Ha

Ji Chang-Wook Kim Je-Ha ile ilgili görsel sonucu
Wlkesi tarafından ihanete uğradı, interpolle aranıyor,

YoonA Ko An-Na

ko anna the k2 ile ilgili görsel sonucu

Küçük yaşta annesini kaybetti ve babasından da koparıldı. Çeşitli psikolojik rahatsızlıkları var. 

Song Yoona Choi Yoo-Jin


Song Yoona Choi Yoo-Jin ile ilgili görsel sonucu

Ko Anna'nın üvey annesi kötü biri ama zeki güçlü bir kadın,

Cho Seong-Ha Jang Se-Joon
Cho Seong-Ha Jang Se-Joon ile ilgili görsel sonucu

Dizinin bence en kötüsü Başkan Adayı Anna'nın babasıdır.

BenimYorumum:
Ben bu diziyi ne çok beğendim ne de az beğendim orta düzeyde kaldı benim için hatta diziyi Chi Chang Wook için izlemeye karar verdim. Hatta YoonA'yı severim ikisinin uyumlu olacağını en başından düşünmüştüm ama bu düşüncemde diziyi bitirince haklı çıktım.

Dizinin en güzel yanı aksiyon sahnelerini  iyi bir şekilde kameraya almalarıydı. Zaten dövüş sahneleri muhteşemdi. Tabi bazen çok abartıya kaçtıklarını söylemem gerek özellikle ikinci ve üçüncü bölümlerde çok aşırıydı. Dizinin en çok eleştirilen sahnelerinden biri şüphesiz banyodaki dövüş sahnesiydi direk atladım ne gerek var böyle şeylere :).

İkinci olarak en çok tartışılan sahne Kim Je Ha'nın Raniya ile olan sahnesi açıkcası aşkları çok hoşuma gitti ama kızın evlenelim deyince direk başını açması hiç hoş değildi. Bence birçok müslüman rahatsız olmuştur. Lütfen sizin dizilerinizi en çok biz izliyoruz, saygısızlık etmeyin lütfen ama Je ha ile Raniya aşkına benzer bir film güzel olurdu aslında.
raniya k2 ile ilgili görsel sonucu
Raniya Kumarlı bir mülteciyi canlandırıyor. Irak savaşında Koreli askerler Irak'a geliyor ve Raniya onlara tercümanlık ediyor. Ama ne Kumar adında bir ırk var ne de Kore Irak'a girdi,Burası  ise tamamen uydurmaca aynı saçma kurgunun bir benzeri DOTS'da da vardı.
Ha bir de ost yönünden biraz fakirdi. 

Choi Yoo Jin karakteri çok sevildi ama ben hiç sevemedim. Sonunda kocası ile birlikte layığını buldu. Özellikle şu suratı görünce ayrı sinir oluyorum. Ayrıca Je Ha oğlu çıkmaması çık iyi oldu.
Choi Yoo-Jin ile ilgili görsel sonucu

Herşeye rağmen  Ji Chang-Wook çok iyiydi,

the k2 gif ile ilgili görsel sonucu

Görüşmek üzere ;)
       

2 yorum:

  1. Okullar açılmamış olsa izlemek isterdim :))

    YanıtlaSil
  2. tavsiyem okullar açıkken çocukların kore dizilerini izlememesi acayip bagimlilik yapiyor. zamaninda izleyipte butun notlarimi dusuk getirdigim bagimliligimdi. neyseki son donem calisip kurtarmistim notlari

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...