23 Eylül 2017 Cumartesi

Delimanjoo ve Shaku Sushi


Herkese Merhaba,
Bloğumun konseptinin dışında bir paylaşımla karşınızdayım. Kore ve Uzakdoğu merakına sahip olanlar benim gibi mutfak kültürlerini de merak ederler.
Geçtiğimiz Perşembe günü Cepa AVM ve Kentpark AVM"lere Balık Keki ve Sushi denemek için kuzenlerim ve kardeşimle birlikte gittik.Aylardır sushi denemeyi çok istiyorduk, biliyorsunuz sushi çok pahalı lokantada yemek için cebimizde para yok malesef  olsa bile o vizyona sahip bir insan değilim çok şükür. O paraya tüm aile iskender yeriz. Neyse efendim. araştırdık Cepa AVM Caerrefour SA'da 22 TL'ye bulduk ve dört kişi denedik,  Ben iki parça aldım somonlu ve yalancı yengeçli olanı  denedim ve ikisini de beğenmedim,

Ardından balık keki satan  Delimanjoo'ya geçtik, (Delimanjoo Kentpark AVM"de bulunuyor,)


Fotoğraftaki keki denedim ve beğendim. Tadı bizim keklere benziyor ve çok hafif. Tavsiye ederim.

Görüşmek Üzere ;)

16 yorum:

  1. Sushi günü. :))
    Ben de beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
  2. Uzakdoğu lezzetleri benim de damak tadıma uymuyor pek. :') Yosunlu filan. :D Güzelim Türk mutfağı yeter de artar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyorum hep bizim şehriye li pilav bile bir ayrı güzel Tuğçe, biz dizileri izkesek yeter :)

      Sil
  3. Ben de çok istiyorum denemek. Uygun yerler var. Hani tadımlık yiyebileceğimiz. Ama korkuyorum çünkü beğeneceğimi hiç düşünmüyorum. Belki denersem tekrar yazarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende korkarak denedim kardeşim benden daha çok merak ediyordu ama yinede kalitelisini denemek gerekiyor :)

      Sil
  4. Ben de hala denemedim canım ve korkuyorum denemeye acaba tiksinir miyim diye. Ama cesur olmak lazım mutfak kültürlerini öğrenmeye çalışman da güzel tebrikler ;)

    YanıtlaSil
  5. Kardeşim Polonya'da erasmus yapmıştı ve Türkiye'de gerçekten sushi yapan yer olmadığından sitem etmişti. Avrupa'daki sushi çok lezzetliymiş. Ben de merak ediyorum. O zaman bir yaz Avrupa'da sushi yeriz hep beraber inş. Neden olmasın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden olmasın ama sushi'yi uzun zaman boyunca denememeye karar verdim. Ama lezzetli ise neden olmasın :)

      Sil
  6. severim ben bu tür yemekleri. suşi pek yiyemiyom ama. balık keki duymadım deneyim onu. ama ramen mutlaka dene. bir de kimcap var dene onu da. bir çeşit dolmaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rameni denedim ama kimbap denemedim denersem yazarım buraya Sağol deep ;)

      Sil
  7. Benim damak tadıma uygun olmayacağını bildiğimden hiç denemeyi düşünmedim :)) Yeniliklere çok açık bir damat tadım yok benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hayatta denemem falan diyordum Kuzenlerim ve kardeşim ısrar etmese hayatta denemezdim. Sanırım bende sizin gibiyim bu konuda :)

      Sil
  8. Suşi 🍣 şu çiğ balık değil mi 😀 Bende denemedim. Midem bulanır diye endişem var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence biz Türklerin damak zevkine hiç uyan birşey değil. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...