20 Aralık 2015 Pazar

Bir Hint Filmi Moonu 3



30 Mart 2012
2012 - Hindistan
Dram ,  Gizem ,  Romantik
145 Dak.
,   ,   ,   

            Ram okula giderken Janani' e ilk görüşte aşık olmuştur ve Janani' nin aşkını kazanmak için pes etmeye de niyeti yoktur. Bu büyük aşk her ikisinin de hayatı için çok özeldir, ancak Ram'in arkadaşı geçen sürede onun psikolojik hastalığını fark eder ve Janani' ye fark ettirmeden hastaneye gidip gelmektedirler. en büyük imparatorlukların bile kaçınılmaz sonu olan bu 3. dönem yani çöküş dönemi bu büyük aşk için nasıl gerçekleşecektir? bunu Ram'in düşmanları mı yoksa kendisi mi yapacaktır yada aşkı için ailesinin hayatını yerle bir etmekten korkan Janani mi?

        Bir filmi ararken karşıma bu film çıktı ve izledim.Filmin öyle müthiş bir konusu yok malesef ancak oyunculuklar çok güzeldi. Filmde bir adet Psikolojik hastalık işleniyordu ancak ayrıntıya girilmeden başta komik olan bu film sonunda bir çok insanı ağlatmış ama ben sonunu biraz tahmin ettiğimden dolayı ağlamadım. Ayrıca bir yeri çok realist geldi.Çünkü filmlerde sanki mutlaka yakışıklı ile güzel evlenmek zorundaymış gibi bir his verilir bu film o cinsten değildi. 

Why This Kolaveri Di şarkısı bu filme aitmiş. 




İşte bir kaç replik bol bol Spoiler olsun İnşallah.





9 yorum:

  1. İyi seyirler, Ben de fılmlerde mankenlerın kol gezmesını sevmem fılmın gercekcılıgnı zedeler. Bence jön dedıgın az buçuk cırkın olacak. Oyle kız gıbı güzel, boylu poslu kaslı mankenler o kadar ıtıcı geliyor kı sankı ıclerınde ruh yok vıtrın mankenı gıbı.Kadın oyuncular ıcın ıse maalesef guzellık oyunculuktan once geliyor ;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadının güzelliği bir çok alanda önemlidir bu görüşe katılıyorum. :)

      Sil
  2. yakışıklı- güzel klişesi olmaması güzel, romantik bi filme ihtiyacım olduğunda izlenecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aslında çok sevmem romantik filmleri daha çok psikoloji, sosyolojik, felsefi, politik ve tarihi filmleri seviyorum ancak arada bu tarz filmler iyi geliyor :) Bir ara dere izle

      Sil
    2. Ben aslında çok sevmem romantik filmleri daha çok psikoloji, sosyolojik, felsefi, politik ve tarihi filmleri seviyorum ancak arada bu tarz filmler iyi geliyor :) Bir ara dere izle

      Sil
  3. Seneler önce deliler gibi dinlediğim ünlü why this kolavari di şarkısının filmi fakat okuduğum yorumlarda film hakkında bir yandan çok beğenenler bir yandan hiç beğenmeyenler derken izlemek kısmet olmadı. Bir gün izleyeceğim bakalım. Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ederim. Yorumunuz için teşekkürler ":) film kalite olarak kötü ama oyunculuk iyiydi.Why this kolaveri ise filmin en eğlenceli tarafı ^^

      Sil
  4. Konusunu her zamanki gibi bizimkiler çalıp delibal yapmışlar ikisinide izledim bu filmde konuyu filme sığdıramamışlar gibi hissettim yinede beğendim , adam yakışıklıydı aslında ben çirkin adamları daha yakışıklı bulurum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel aslında, ben delibali izlemedim. Belki onuda izler bir yorum yazarım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...