11 Nisan 2020 Cumartesi

Corona Günlüklerim -7





Evet tam bir haftadır evdeyim. Kaldı iki günüm. Biraz enerji düşüklüğü yaşadığımı hissediyorum. Aslında sabah vakti tüm enerjimi spor yaparak harcamaya kendimi alıştırmışken öğleden sonra spor yapmaya karar verdim. Hatta camları silme işlerini de öğleden sonraya bırakmıştım fakat çalıştığım yerde biri korona virüse yakalanmış. Bunun haberini alınca hiç bir şey yapasım gelmedi.




Nasıl hareket edebilirdim ki, üstüne üstelik bazı şubelerimizde 4 kişi korona virüse yakalandığı halde şubeler kapatılmamıştı. Aslında bir iki şubede dört kişi enfekte olduğu için Avrupa yakasında kapalı şubeler vardı. Ama artık Koronavirüs çıksa bile karantina veya kapatılma olmayacak anlaşılan.

Derdim işe gidip gitmemek değil, şu an hiçbir belirtimde yok. Ama benim çalıştığım yer bir market, bir hastane değil, fakat vatandaşa hizmet verdiği için açık olan bir kurumdu. Hafta sonu da kapalı olduğu yeni gelen yasak da işe yaramayacak gibi.

Saat 17.00'a a-kadar iş yerinden bir duyuru bekledim ama nafile. Öyle boş boş oturup internette vakit geçirip sonrasında tıka basa çikolata yemekle bir günüm daha geçti.

Gönül isterdiki buraya enerji dolu pozitif bir şeyler yazayım. Ama şimdi çok daha iyi anlıyorum bazı meslek sahiplerini, yaşadıkları stresleri.

Şimdi diyorum aylarca KPSS'ye çalışıp, ardından atanmayı beklemekle zamanımı heba etmişim gibi geliyor. Hayat standardımın yükselmesi gerekirken daha da düşmüş gibi geliyor. Belki virüs yüzünden böyle düşünüyorum fakat artık insanlara hizmet vermek istemiyorum. İş ortamında insanların iki yüzlülüğünü daha çok görmüş oldum.

Özellikle dün gece gelen yasakdan sonra ciddi ciddi ümidimi kestim. Bir çuval inciri berbat ettik!

O kadar ümüdimi kestim ki, sabah namazını kılıp geriye tekrar yattım. Normalde yaptığım bir şey değildi bu. Ama uyanık olduğum her vakit pişmanlık ve umutsuzluk arası duygular yaşıyorum.

Her şey normale dönünce bu şehirden ayrılmayı planlıyorum.

Ülke insanlarının yaptıklarından sonra hiçbir umudum kalmadı. 2 gün ekmeksiz kalsa kimse ölmez. 2 gün Musluk suyu içse kimse zehirlenmez. 2 gün sigara içmese kimse kriz geçirmez.

Evet Luppo almak için, virüsü bulaştıran insanlarla aynı göğü paylaştığım için üzgünüm. Sayelerinde bir sabaha daha umutsuzlukla uyandık.

Güneş bu kadar güzel açtığı halde...


22 yorum:

  1. her genç gelecekle ilgili umudunu kaybetmeye başladı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum. Ama son 6 yıldır ülkemizde herşey daha kötüye gidiyor.

      Sil
  2. "Ülke insanlarının yaptıklarından sonra hiçbir umudum kalmadı. 2 gün ekmeksiz kalsa kimse ölmez. 2 gün Musluk suyu içse kimse zehirlenmez. 2 gün sigara içmese kimse kriz geçirmez." o kadar doğru ki dünden beri biz de bunları söylüyoruz. Nerede mutlu olacaksanız orada olmanızı diliyorum gönülden. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Artık sokağa çıkma yasağı var. bakalım ne kadar sürecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göreceğiz ama ben fazla uzayacağını sanmıyorum.

      Sil
  4. Bu pandemi elbet birgün kırılacak mayıs ayında biteceğine inanıyorum

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok zorlu bir dönemden geçiyoruz ve insanlar dünden de anlaşılacağı üzere bunun psikolojisine alışamamışlar. İki gün için alınan sokağa çıkma yasağı kararında böyle bir durumun ortaya çıkması son derece üzücü ve düne kadar harcanan tüm emeğide alıp yanında götürdü resmen. Allah ülkemizin ve hepimizin yardımcısı olsun

    YanıtlaSil
  6. Korona başımıza bela oldu maalesef

    YanıtlaSil
  7. Yine de ümitsiz olmamak lazım bence. Bütün sıkıntıların ardından hep güzellikler gelmezmi? Eminim yine öyle olacak. Bütün dünya için daha güzel günler gelecek.🤲

    YanıtlaSil
  8. o kadar haklısınız ki. Büyük oğlum üniversiteye hazırlanıyor ama maalesef önümüzü göremez haldeyiz. Rabbim hepimizi hayra çıkartsın inşallah atlatalım şu belayı

    YanıtlaSil
  9. Bütün suçu insanlarda bulmak da doğru değil. Sokağa çıkma yasağı 2 saat öncesinden değil 2 gün öncesinden kararlaştırılır. Bilim Kurulu üyelerinin bile haberi olmayan bir yasak. Sokağa çıkanlar da ayrı bir câhil, o ayrı bir konu ki siz zaten ondan bahsetmişsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sizin dediğimiz de doğru fakat 2 gün önce duyurulsaydı, marketler herkes tarafından talan edilirdi. Anında koyulması lazım idi.

      Sil
  10. Hayırlısı olsun. Çalışmak zorunda olanlar var bu vakitte çalışmak eminim kişisel ve manevi olarak değerlidir. Benim babamda çalışmak zorunda olanlardan. Hayat zor fakat, hayatı zorlaştıran da bizleriz. İnsanlar ben çektim onlarda çeksin modunda maalesef. Sadece korona değil her konuda bilinçsizlik mevcut.

    YanıtlaSil
  11. Zor zamanlardan geçiyoruz. Her ülke, her insan kendi sınavını veriyor. Allah mahcup etmesin. İnşallah bu süreci en az kayıpla, maddi - manevi en az zararla atlatırız canım.

    YanıtlaSil
  12. heey hadi sabır sabır düşünme böyle şeyler, geçicek ki hepsii :) kuzguncuk ah ah özlenmez miii :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...