2 Ekim 2019 Çarşamba

FİLM HACKER

hacker movie ile ilgili görsel sonucu

Herkese Merhaba,

Bloguma hoşgeldiniz bugün yine bir film yorumu ile karşınızda olmaya çalışacağım. Öncelikle Filmin künyesi ile başlayalım 



Kategori

Yönetmen
Akan Satayev
Yapım Yılı
2016
Oyuncular
Callan McAuliffe, Lorraine Nicholson, Daniel Eric Gold

Konu
Alex Danyliuk, ailesi maddi sıkıntılarla boğuşan bir gençtir. Sokaklardan gelen dolandırıcı arkadaşı Sye’nın da yardımıyla yasadışı karaborsa işine girer. Hayatını suç işleyerek ve kimlik hırsızlığı yaparak sürdüren bir bilgisayar korsanına dönüşür. Genç bir hacker olan Kira adlı kız ile Dark Web’te tanışır. İkilinin faaliyetleri, FBI’ın bir numaralı hedefi olan Anonymous organizasyonunun başındaki ‘Z’nin dikkatini çeker.
Fragaman:


Yorumum 

Film fena bir film sayılmazdı öncelikle bunu belirtmek isterim ama yine de beğenmediğim yönleri oldu. Filmin beğendiğim kısmı kötü iş yaparak iyiliğe ulaşılamayacağı idi. Beğenmediğim tarafı ise bazı suçları filmlerin ve dizilerin artık sevimli göstermesi, ve bunu da o insan kötü şartlarda yaşadı bu yüzden bunu yapabilir imajı yaratması. bu kesinlikle kötü bir düşünce bence çünkü insan kötü yola girerse o yolun yolcusu olabilir nefsimizi kolay olan günaha kaptırmak kolay olur. Hırsızlık kolay ama yapmak zor.  Ayrıca film pek aksiyon da içermiyor. Evet aksiyon var ama üç beş dakika ancak daha çok gerilim ve meraka daha yakın. 

Bu filmi puhu TV'den ücretsiz olarak izleyebilirsiniz. 






10 yorum:

  1. Puhu Tv detayı benim için çok faydalı oldu. Filmi internette birçok kez görüp izlememiştim. Yorumlarını dikkate aldım :)

    YanıtlaSil
  2. 6ydı bunun puanı ben fazla dram bulmuştum aksiyon biraz daha yüksek olmalıydı

    YanıtlaSil
  3. Selamlar, dark web ilgi çekici bir mecra, film de ilgimi çekti. Bilgilendirme için teşekkür ediyorum. :)

    YanıtlaSil
  4. nedense geriliyorum böyle filmlerde :/

    YanıtlaSil
  5. Ben izledim gibi geliyor ama yine de bir bakmam lazım o kadar çok film izliyoruz ki bazen tereddüt yaşayabiliyorum ama tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...