11 Ekim 2019 Cuma

Gezegenimiz - Our Planet

 our planet ile ilgili görsel sonucu
Herkese Merhaba,

Bloguma hoşgeldiniz,

Bugün Netflix'de bulunan harika bir yapımdan bahsedeceğim.Toplam sekiz bölümden oluşuyor ve harika bir seslendirme ile karşımızda, Türkçe seslendirmeyi ise Mazlum Kiper yapıyor. Ben hep İngilizce hem de Türkçe seslendirmeleri izlemekten keyif duydum. Harika bölümleri ile siz daha çok belgesel seyretmek istiyorsunuz. Harika çekimleri ile insanı büyüleyen dokusu ile insanın doğaya nasıl zarar verdiğini de gözler önününe serilmiş durumda bulunmakta.




Öncelikle Fragmanı izlemenize tavsiye ederim.


Fragmanındaki sahnelerden daha fazlası için muhakkak izlemelisiniz. Özellikle ikinci bölüm sonunda küresel ısınmaya çektikleri dikkat çok önemli. İlk defa bir belgeselde ağladım. Çünkü bu canlının katili doğa değildi. Bizdik! İnsan idi!

Ama güzel şeyleri de gösteriyor. Karıncalardan kuşlara yaşamın nasıl olduğunu bize gösteriyor. Özellikle dişi kuşu etkilemeye çalışan eril kuşun etrafı temizleyişi ve dansı çok komik değil mi? Buradan izleyebilirsiniz.




Netflix de o kadar çöp içeriğin yanında bu kadar faydalı yapımların olması insandan umudun kesilmeyeceğinin bir göstergesi olduğunu düşünüyorum. 

Ayrıca dizinin bir bölümünde ilk defa görüntülenen canlılarda yer almak da ve yaşadığımız evrenin ne kadar da küçük olduğunu bize gösteriyor.  Keşfedilecek ne kadar çok şey var. 

O kadar iyi bir yapım ki bu yapımı mutlaka Netflix'de izlemenizi tavsiye ediyorum. Eğer üyeliğiniz yoksa o bir aylık sürede izleyip, üyelikten çıkmanızı tavsiye ediyorum. 

Ben en çok açık denizler ve kutup bölümlerinde etkilendim. Kutup bölümündeki son sahnenin kamera arkasını da koyup, bitirmek istiyorum. 



İnsan daha ne kadar acımasız olabilir ki?






8 yorum:

  1. Belgesel izlemeyi ailecek seviyoruz. Netflix hesabımız yok ama dediğiniz gibi belki deneme hesabıyla izleyebiliriz. Görüntü kaliteleri çok çok iyi gözüküyor. Tavsiye için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. ÇOK GÜZEL TANITMIŞSINIZ, ÇOK TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  3. Bu belgeseli bende izlemiştim. Gerçekten güzel bir yapım olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim. İzlenecek çok şey var, insanlar üretken. :)

    YanıtlaSil
  5. Yorumunuz için teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...