28 Ekim 2019 Pazartesi

Fim: The Boy Who Harnessed The Wind

Herkese Merhaba, 
Yine bir film ile karşınızdayım. Diyeceksiniz ki "Sen hiç kitap okumuyor musun? ya dizi ya film. Yayınları önceden planlayıp hazırladığım için size öyle geliyor olabilir. Mesela ben bu yazıyı 20 Eylül tarihinde yazıyorum siz ise 28 Ekimde okuyacaksınız. Yakında kitaplar ve daha fazlası olacak merak etmeyin. 
Rüzgarı dizginleyen cocuk ile ilgili görsel sonucu
Gelelim filmimize bu film Afrika'da geçiyor ve gerçek bir hikayeden uyarlanmış olduğu için çok beğendim. İçinde gerçeklik olacakta ben beğenmeyeceğim. Olacak şey mi? İllham veren film arıyorsanız bu film size göre. Motive edici film arıyorsanız bu size göre. Ben ailemle birlikte seyrettim ve evdekilerde çok beğendi. Aile ile izlemek istersenizde uygun bir film. Öğretmenseniz ya da seminerler veriyorsanız da bu film tam size göre olduğunu söyleyebilirim, öğrencilerinize muhakkak tavsiye etmenizi tavsiye ederim. 
The Boy Who Harnessed The Wind ile ilgili görsel sonucu
KONUSU 
Bir fen bilgisi kitabından esinlenen 13 yaşındaki William Kamkwamba, Malavi'deki köyünü kıtlıktan kurtarmak için bir rüzgâr türbini inşa eder. Gerçek bir hikâye.
Başroldekiler:Maxwell Simba, Chiwetel Ejiofor, Aïssa Maïga

FRAGMAN


Bu filmi çok beğendim. Ve bence hak ettiği puanı alamadığını düşünmekteyim bu yüzden de artık 8 puanın altında olan filmelre de bir şans vermeyi düşünüyorum. Bunun haricinden gerçekten ilham verici, yani izlerken benimde gidip bir rüzgür tribünü yapıp evdeki ampullere bağlayasım geldi. Malum elektriğe de zam gelmişken... Bütün icatler yokluktan çıktığının göstergesi, insan zekası rahattayken çalışmayabilir ama böyle sefalet anlarında parıldar. 

Birde düşünüyorum. Filmin ana karakteri olan çocuk başka bir ülkede doğsaydı ne olurdu? Türkiye de ya da Bir avrupa ülkesinde kendisine iyi imkanlar sunulduğunda herhalde uzaya çıkarırdı dünyadakileri....

Ben filmi herkese tavsiye ediyorum. 
Görüşmek Üzere 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...