17 Ekim 2019 Perşembe

Secret Garden

Herkese Merhaba, 

secret garden series ile ilgili görsel sonucu
Yıllardır kore dizisi izliyorum ama bu diziyi o kadar tavsiye etmelerine rağmen izlememiştim. Bilgisiyarın bir köşesinde izlenmeyi bekleyip duruyordu yıllardır. Sonunda bu yaz açtım ve izledim. Konusunu anlatayım mı? Bilmeyen var mıdır ki?


secret garden gif ile ilgili görsel sonucu


İşte bildiğimiz Kore dizisi başrol erkek uyuz, sinir bozucu, dünya benim havalarında gezen ama zengin ve yakışıklı olduğu için herkesin gözdesi olan bir karakter.  (bu arada eşofmanlara bayıldım çekildiği zaman da baya konuşulmuştur.)

secret garden gif ile ilgili görsel sonucu

Kızımız ise tabii ki fakir, öyle böyle değil fasfakir, bir çanta bile alamıyor. Ama yine de gururlu fakat bildiğimiz sümüklü kızlardan da değil.  Güçlü, kuvvetli, kaslı ve güzel bir kızımız. 

Dizi işte bildiğimiz zengin oğlan ve fakir kız aşkı ama bu diziyi izleten başka bir şey daha var o da karakterlerin cinsiyetinin değişmesi.  

Açıkcası 10 yıl falan önce izleseydim komik bulurdum ama çoğu şeyi komik şimdiki ben komik bulmadım. 

Bu diziyi izleyince fark ettim ki Kore dizilerinden baya soğumuşum. 

Son olarak dizi de en çok neyi beğendim biliyor musunuz? Finalini genelde Kore dizilerinde finaller berbat olur. Bunun finali güzeldi. 

Belki dizi yapıldığı yıla göre en iyisi olabilir. Ama bugün hiç de iyi değil. Çünkü çok kaliteli yapımlar izledik. Özellikle benim favorim olan yapımların yanından dahi geçemez.  Belki favori olanlarla ilgili de bir yazı yazarım. 

secret garden gif ile ilgili görsel sonucu

Böyle klişe sahnelerde vardı tabi neyse görüşürüz. 



12 yorum:

  1. Ben de bir bölümüne filan bakmıştım önceden, çok durağan gelmişti. Bahsettiğiniz gibi çekildiği dönemin en iyisi olabilir ama oldukça eski bir yapım olduğundan seyirciyi ne görüntü kalitesiyle, ne de esprileriyle çekebiliyor artık. Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. izlemedim bunu yaa eskilerden ivit ama izlicem yanii :) bu kızın oynadığı yeni diziyi izliyom şimdi. empress ki :) ay sen yazımdasın bi dee dünkü yazımdaki şiir seslendirmesini dinlesen yaa :)

    YanıtlaSil
  3. Deeptone'dan geldiiiiim 😄 Hemen takibe aldım

    YanıtlaSil
  4. kore dizilerine bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel tanıtım Yağmur Tozu, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Bu dizi benimde listemde vardı ama çıkarıcam o zaman :)

    YanıtlaSil
  7. Yorum için teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...