26 Ekim 2019 Cumartesi

Hold The Dark

Herkese Merhaba,

Bloguma hoşgeldiniz. Bugün bir Netflix filmi ile karşınızdayım. 

Alaska'nın sert kışında bir vahşi yaşam bilimcisi, yerli bir çocuğu öldürmekle suçlanan kurtların izini sürer. Ancak kendini tüyler ürpertici bir gizemin ortasında bulur.
Başroldekiler:Jeffrey Wright, Alexander Skarsgård, James Badge Dale

FRAGMAN

YORUMUM 

Öncelikle şöyle söyleyeyim. Bu filmi kesinlikle ve kesinlikle aile ile birlikte seyretmeyin +18 sahneler çok fazla ve ben ona dikkat etmeden açmıştım. Birde yazın seyretmenızı hiç tavsiye etmem film tam bir kış filmi.  Ben bu iki önemli hususu göz ardı ettiğim için belki de pek beğenmedim. Açıkçası filmin vermek istediği düşünceyi ya da olayı da anlayamadım. Bir macera var ama neyin macerası orasının ucu açık kalmış. Ama kendine kitleyen sahneler de vardı. Ve filmin sonu ise berbattı belki son anda bir yere bağlarlar diye bekledim ama olmadı maalesef. 
Filme baya da para harcanmış ama vizyon olmayınca olmuyor demekki... 

4 yorum:

  1. Aaa üzüldüm şimdi zamanın boşa gitmiş.

    YanıtlaSil
  2. Netflix de benimde karşıma çıkmıştı izlememiştim.İyi ki de izlememiş miyim ? :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...