25 Ekim 2019 Cuma

Blade Runner 2049

blade runner 2049 ile ilgili görsel sonucu

Herkese Merhaba, 

Bloguma hoşgeldiniz. Bugün yine bir film ile karşınızdayım. Blade Runner 2049 filmi ile karşınızdayım. 

FRAGMAN 




Orijinal İsmi: Blade Runner 2049
Vizyon Tarihi: 6 Ekim 2017
Süre: 163dk
Tür: Bilim Kurgu , Dram , Gerilim
Yönetmen: Denis Villeneuve
Yapımı: 2017 - ABD


Blade Runner 2049: Bıçak Sırtı Resimleri

KONUSU 

İlk filmin olaylarının üstünden 30 yıldan fazla zaman geçmişken, Los Angeles Polis Departmanı'nda görev yapan Memur K (Ryan Gosling) insanlığı büyük kargaşaya sürükleyecek, hatta sonunu bile getirebilecek bir sırrı ortaya çıkarmıştır. Bir felaketi önleyebilmesi için eski ödül avcısı Rick Deckard'ı (Harrison Ford) bulup ondan bazı sorularına yanıt alması şarttır.
Blade Runner 2049: Bıçak Sırtı Resimleri



YORUMUM 

Filmin görselliği çok güzeldi özellikle de efektler, muhteşemdi. Çekimi şu ana kadar izlediğim en iyi görselliğe sahip bir filmdi. Ama çok uzundu. 4 saat film mi olur? İzlerken çok sıkıldım. Bazen ileri bile sardım yani o derece bu da hikayeden kopmamı dikkatimi dağıtmama neden oldu. Eğer dikkatinizi toplayıp izleyebilirseniz izleyin. Genelde Imdb puanı 8 ve üstü olan filmleri beğenirim. Ama bu film beni hiç içine çekmedi.



Blade Runner 2049: Bıçak Sırtı Resimleri




4 yorum:

  1. Nee 4 saat mi 😱 Çok fazla. İzlemek isterdim ama 4 saatte çok sıkılırım ben. Bütünlüğü bozmadan bölselermiş keşke

    YanıtlaSil
  2. İlk film en sevdiklerimdendi. İkincisi boş boş uzatılmış, sıkıldım bitsin artık dedim izlerken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, beklentim yüksekti ama sıkıcıydı maalesef.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...