27 Kasım 2015 Cuma

Yeni Kitaplarım

Kitap okumayı çok  seviyorum. Blogumda da sürekli paylaşıyorum tabiki. Bende yeni kitaplar aldım. 2. El kitapçı dan aldım kitaplarımı.Kitap fiyatlari çok pahalı malesef. Malesef kitabı çok okuyan kesim ise öğrenci kesimi (yani ben) Bu zamana kadar kitapları  hep arkadaşlarımdan alıp okuyup geri verdim. Ya da kütüphaneden alıp okudum. Peki kitap hiç mi almadın? Aldım ama odamda kaliteli kitaplar yok. Korsan kitap almak istemiyorum ancak ucuzu o diye düşünüyordum (evde bazı  kitaplarımda korsan) ama rahatsızlık duyuyorum bu düşünceden o yüzden 2.El az kullanılmamış kitaplar almaya karar verdim. Size de tavsiye ediyorum. Evinie yeni bir kitaplık oluşturmak istiyorsanız daha hesaplı bir yöntem. Eski kitaplarınızı buraya götürüp takas yapabilirsiniz.Başka bir yöntem ise mutlaka bir YGS bir LYS'ye girmişsinizdir yahut bir sürü sınav var piyasada mutlaka birine girmişsinizdir...Test kitaplarınızı götürüp takas yapabilirsiniz. Tabii temiz kullandıklarını.. :) İşte aldığım kitaplar:
1. Küçük Prens-Antoine de Saint-Exupéry
2. Suç ve Ceza - Dostoyevski
3. Franz Kafka - Dava
4. Franz Kafka- Dönüşüm 
5. Sokrates'in Savunması -Platon 


3 yorum:

  1. Kafka ve Küçük Prens en sevdikleriim :) harika kitaplar almışsın iyi okumalar ^^

    YanıtlaSil
  2. Seçimlerin harika :) İyi okumalar :))))

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederdim Bi Poşet Kitap ve Merve Canbaz ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...