29 Kasım 2015 Pazar

İsteğe Bağlı Hazırlık Sınıfı




Üniversite sınavını kazanalı dört beş ay oldu ve Ankara Üniversitesi Felsefe bölümünü kazandım. Ancak sınava girmeden önce aklımda şu plan vardı:" Hangi bölümü kazanırsam kazanayım Hazırlık Sınıfı  okuyacağım'diye  bir iddiam vardı. Çok şükür bu yıl okuyorum.Lâkin insanlar sorduklarında gayet ilginç  diyaloglar oluyor. İşte  karşılaştığım beş diyaloğun özeti:


1. Destekleyen abiler anlamlar
İyi yapmışsın.Dil herzaman lazım.

2. Tavsiyeler veren büyüklerimiz.
BAK tekrar etmezsen utursun.Dil kurslarına yazıl. Konuşma sınıflarına yazıl. Eramus'a katıl. Gez gör  :)

3. Konuyu hiç bilmeyenler
Dil Tarih'te hazırlık mı  var?
Niye gidiyorsun?
Felsefede ne işine yarayacak ?


4. Dil Bildiğinizi Test eden Tayfa
-Öğrenmişmisin bi bakayım 《Hv ar yu》
+《Fine thank and you?》ve cevap şu olur
- Aferin Öğrenmismisin.( binevi bu kişi size espiri yapıyor? )
5. Anne Baba
İyi öğren yavrum. Okuluna git gel aman devamsizlik yapma şunun ingilizcesi ne bi söyleyiver.


6 yorum:

  1. 4. Dil Bilginizi test eden tayfaya lise okul müdüründe giriyo değil mi? Jdjsjsiis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :P sayılır ama akrabalar falanda çok yapıyor

      Sil
    2. :P sayılır ama akrabalar falanda çok yapıyor

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Tee ortaokulda okudum hazırlık, lise de geçtim, master doktora da o kadar tez, makale yazdım ama ingilizce bir türlü cazip gelmiyor, öğrenemiyorum bu konuda acayip özürlüyüm :) Çok nankör bir dil, her dile merakım var buna bir türlü olmuyor, itici geliyor :) El mahkum olunca mıdır nedir, bende böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında zor bir değil ama bende çok zorlaniyorum. :) Çünkü çok farklı geliyor tüm okul hayatım boyunca en kötü dersim ingilizce idi. Ama bu yıl halledeceğim dedim hazırlık sınıfına kaydoldum. En azından B1 seviyesinde biliyor olucam o da bir şey? Bu arada bölümün ne ? Bir sakıncası yoksa yazarmisiz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...