14 Kasım 2015 Cumartesi

JOJO MOYES- SENDEN ÖNCE BEN OKUR DEĞERLENDİRMESİ


Kitabın yazarı duygusal aşk romanları ile dünyaca ünlü bir yazar.  Kitabın ön kapağında şu yazıyor:              
 "Aşk vardır, ona inanmaktan vazgeçme." 
Benim aldığım baskıda ilk sayfalarda ünlü kitap yorumu yayınlayan gazete ve dergilerin yorumları vardı. Yorumlar dan biri şöyle : 

“Bu kitabı bitirdiğimde üzerine yorum yapmak değil, en baştan tekrar okumak istedim. Belki tuhaf gelebilir ama kitabın son yüz sayfasında gözyaşlarını bir türlü durmadı.” Liesl Schillinger The NewYork Times Book Review

Ayrıca yorumların çoğunluğunda şu uyarı da vardı: " Kitabı otobüste okumayın çünkü sizi göz yaşalarına boğabilir.." Bendeniz bu tavsiyeye uyarak kitabın son sayfalarını evde okudum ne kadar malesef bende gözyaşlarıma hakim olmadım

Kitabımızın esas oğlanı Will plaza yaşamı olan, şatolarda yaşayan, aile şirketinin ortağı, parlak çocuk ve adranalin tutkunu ; yamaç paraşütü , scuba daving gibi tehlikeli sporları yapmaktan çekinmeyen zengin bir aileden gelen biriyken hayatı bir motosiklet kazasında mahvolur. Malesef felç geçirir.Vücudunun  çok az bir kısmını hareket ettirebiliyor.Bu durumda hayata küsen, huysuz birine dönüşür.

Lou ise kitabımızın asıl karakteri Lou ise hayatında sadece birkere otobus mesafesinde şehirdışına çıkabilmiş bir karakter. Evle iş arasında kaç adım olduğunu hesaplayan, hayat dolu cıvıl cıvıl bir kız.

Bu iki karekterin hayatlarının kesişmesinden bahsediyor.

Sinema filmi de yapılmış ama izlemedim :(. Ayrıca bu kitaptan çok güzel bir kore dizisi çıkabilir.

yazıyı kitabın arka sayfası8ndaki şu sözle bitirelim:

"Mucizelere inanmıyorsanız durup bir kez daha düşünün..."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...