15 Kasım 2015 Pazar

Sizce Breaking Bad Türkiye'ye Uyarlanır mı?

Son günlerde Breaking Bad dizisinin Türkiye'ye uyarlanacağı haberini almıştık.



Hatta başrolde Erdal Beşikçioğlu'nun oynayacağını, dizinin Star TV'de yayınlanacağını, yapımıda Pana Filmin üstleneceği haberini almıştık.

'Breaking Bad' Türkiye uyarlaması iddiası yalan mı? Erdal Beşikçioğlu '46' dizisi ile geri dönmüyor mu? ŞOK eden açıklama...

Fakat daha sonra şu haberi okudum:

'Breaking Bad'in yapımcısı olan Sony Pictures Television adına Türkiye temsilcisi Mehmet N. Karaca, dizinin haklarıyla ilgili kendilerine şu an için hiçbir başvuru olmadığını, herhangi bir yapım firmasına da remake için bir opsiyon verilmediğini söyledi.


Karaca "Eğer herhangi bir televizyon kanalı veya yapım kuruluşu bu dizinin yerli versiyonunu hayata geçirmek arzusundaysa, haklarını satın almak için Sony Pictures Television firmasıyla irtibata geçmek zorundadır" demiş...
Sizce uyarlansa nasıl olur?
Benim cevabım bu role Erdal Beşikçioğlu'nun yakışacağı kanısında uyarlanması iyi olur. Ben dizinin orjinalinin ilk sezonunu yeni izlemeye başladım. Yakında dizi tanıtımını blog da paylaşacağım.
Lütfen sizde kendi görüşünüzü yorumlarda bildirirmisiniz...

5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Breakig Bad'i izlemeyi hiç düşünmemiştim fakat Türkçe versiyonu olursa ve beğenirsem izleyebilirim :))

    YanıtlaSil
  3. Aslına uygun çekilirse ben de izlerim

    YanıtlaSil
  4. Bence o dizi uyarlanamaz yani uyarlanırda tutmaz .
    Yani Türkiye'de o tarz bir dizi bizim teyzelere uygun değil türk dizileri ile ilgi bir yazı paylaşmış idim ...
    Reyting kurbanı olur bu dizi bence ...
    Seni de bloğuma beklerim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence uyar gibi mesala hala capslerde görüyorum Kurtlar Vadisinde İlk sezonlarında uyuşturucu yapan bir adam vardı O model üzerinden geliştirilebilir bence. Yorumun için Teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...