30 Kasım 2015 Pazartesi

KASIM AYI BİTTİ


En sevdiğim aylardan biri olan kasım ayını geride bıraktığımız için üzgünüm. Bu ay bana sonbaharla kış arasında kalmış küçücük  minicik bir ay gibi geldi geçti. Özellikle de bu yıl ayrı bir önemi var. Çünkü  bu ay blogumu aktif olarak yazılarımı sizlerle paylaştım. Beni takip eden insanlarla karşılaştım.Bana yorum yazan herkese teşekkür ediyorum. Henüz iki elin parmaklarını geçip bir insanın  ayak parmaklarını tamamlayacak kadar olmamakta bir kac izleyici bile beni heyecanlandırıyor. Bir kaç yorum bile benim kalbimi hızlandırdı. Blogumda yorum yapmayıp yüzüme karşı önerilerini bildiren dostlarıma  teşekkür ediyorum. Blog açısından bu ay benim için çok güzel geçti. Tesekkur ediyordum.

Veeee ...Aralık ayında da hergün paylaşım yapmaya çalışacağım. Söz veriyorum.Bizde söz borçtur. :)

8 yorum:

  1. güzel bir ay olsun inşallah Aralık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin hastalisiz sağlıklı bir ay olsun inşaallah :)

      Sil
    2. Amin hastalisiz sağlıklı bir ay olsun inşaallah :)

      Sil
  2. Yorumlar insana yazmak istegi veriyor. Sonbahar artık bitti kısa girdik soğuk kis gunlerınde yazmak ayrı guzel oluyor sanki kısın bloglar daha aktif gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede öyle oluyor :)... Çünkü uzun kış gecelerinde zevkli hale geliyor . :)

      Sil
  3. Kasım da bitti... Artık kış iyice geldi... :)

    Ben de beklerim blog'uma... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler blogunuzu ziyaret edeceğim :)

      Sil
    2. Teşekkürler blogunuzu ziyaret edeceğim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...