13 Eylül 2019 Cuma

YENİ YİNE YENİDEN!!!!!!

Merhaba,
green and white Hello board decor

Bu yazı ile bloğuma geri dönüş yapmayı planlıyorum. En azından bir süreliğine aktif kalmak istiyorum. Bu aktifliğim daha farklı olacak. Zaman içinde sizde göreceksiniz. Size anlatacak çok şeyim var. Okuduğum çok kitap olmasa da okuyacağım çok kitap var. izlediğim çok film var ve izleyeceğim de çok film var. İzlediğim çok dizi var ve izleyeceğim çok dizi var.  Aklımda kaldığı kadar sizlerle paylaşabilmeyi çok istiyorum. Yaşadığım son beş yılda sanırım en mutlu olduğum zamanlar bu bloğu aktif yazdığım zamanlardı. Yeniden o heyecanı bulabilir miyim bilemiyorum ama yazmak zorunda hissediyorum. Hayır, hayır! Biri başıma silah dayamadı ama artık yazsam iyi olacak. kelimeleri döksem güzel olacak. 
silhouette of road signage during golden hour
Neler değişti? 
Eskiden bu blogu yeni tanıştığım herkese söylerdim.  Niye söylediysem? Bir süre yazmayınca ve sosyal medya da aktif de olmadığım için hatta çoğu hesabımı kapattım. Bu yüzden de insanlar blog yazdığımı unuttular. Şimdi de blog yazılarımı çevremde paylaşayacağım. belki de burası bir kaçış yerim olacak. İnternette biri denk gelir de okur. Yabancı birinin okumasında hiç beis görmüyorum asıl tanıdıklar okumasın. Çünkü onlar gerçekten laf anlamıyorlar. İnsanlar laf anlamamak için ellerinden geleni yapıyorlar. Ve sonunda haklısınız demekten, bitirmekten başka seçenek kalmıyor. Sohbet edememek en büyük sorun! Her konuşma üstün gelme çabasından ibaret. birde öğüt vermiyorlar mı? Öğütleride öğüt olsa bari! Bazı insanların tesellisi bile beni üzüyor. Aman neyse canım. 

Değişen bir şey daha var. Yakın zamanda taşınacağım. Hem de başka bir şehre! Adaletten atandım. Ve lisansımı bitiremedim. Kurumumu aylardır bekliyorum. Her an başlatabilirler diye lisansımı dün dondurma dilekçesi verdim. Çünkü ilk yıl izin alamayacağım. Ortalamam düşsün istemiyordum. Eğer bu ay içinde çağırmazlarsa kredim kesilecek, ve bu şu demek parasız kalmam demek ama paradan önemli eğitim var. Dönem ortasında da bırakmak daha kötü olacaktı. Fakültemi pek sevmesem de bir daha gelemeyeceğim hissi içimi aldı içim burkuldu.  Lütfen dua edin bana!


woman wearing backpack walking on road

Artık ailem yanımda olmayacak. Kendi hesabımı kendim görmeye artık başlayacağım fakat aileden ayrılmanın zorluğu da var. Taşınacağım şehir çok büyük ve karışık bir şehir ayrıca şu an ki şehre göre baya da pahalı fakat katlanılabilir bence. 

Aylardır hesap yapıp duruyorum acaba nasıl yaparım diye, aklıma geldikçe de eksikleri almaya çalışıyorum.  Valiz, ütü, nervesim takımı vs. düşününce çok eksik çıkıyor. Ama olsun. Eve çıkarsam televizyon almayı düşünmediğim için buraya da bol bol yazarım. Malum ev kalabalık ve konsantre olmak zor oluyor. Hem taşınacağım şehir ile ilgili de her hafta bir yazı koymak istiyorum. Böyle tatlı hayallerim var. 
Haftaya takip butonunun açacağım ve sonra ki hafta da blog keşfine çıkacağım. Şu an okul yok, sınav yok ve şu anlık iş gibi bir sorunumda yok.( öyle bir sorunum olsun istiyorum) 

Belki blogun adını veya tasarımını da değiştirmeyi planlıyorum. 

Kısacası açılın ben geldim. 

Görüşmek Üzere!
silhouette of tree beside ocean

not: görseller alıntıdır. 

6 yorum:

  1. Yazılarınız daim olsun 😊 işiniz hayırlı olsun Allah verir bereketini kolay değil yaşam herşey çok pahalı olsa da hayırlısı olsun 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :)
      En azından bir iki hafta hergün yazı paylaşmaya çalışacağım

      Sil
  2. Tanıdık konusunda gerçekten haklısın burası bizim dertleştiğimiz yer, böylesi daha güzel ama bırakma yazmayı blog arkadaşlığı çok güzel
    Sevgiler 🤩😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne tatlı yazmışsın. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. İşiniz hayırlı uğurlu olsun. Sırası gelince lisansa da tamamlanır inşallah.. Başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...