16 Eylül 2019 Pazartesi

Moana

moana ile ilgili görsel sonucu

Bu film çıkalı yıllar oldu ve ben bu yaz ancak izleyebildim.Ama gayet güzel ve ilgi çekici bir konusu olduğunu söylemeliyim. Animasyon sever bir insan olarak hala izlemediyseniz muhakkak izleyin derim bu film hem büyüklere hem de çocuklara hitap ediyor. Ben kardeşim için açmıştım. Bir de annemle birlikte seyrettik. Böyle fantastik konulu filmler insanı gerçek hayatın monotonluğundan kurtarması beni etkiliyor. 



Konusu 

Maceraya düşkün genç bir kadının, efsanevi bir adaya yaptığı yolculuğu anlatan filmde, genç kadın ile yarı tanrı Maui’nin başlarından geçenler perdeye taşınıyor. 

Imdb Puanı: 7.6 

Fragman 


Ve Filmin müthiş şarkısını da buraya ekleyip yazımı sonlandırmayı planlıyorum.



Görüşmek üzere....

14 yorum:

  1. Animasyon izlemeyi çok seviyorum ama bunu izleyemedim bir türlü.. Bir fırsat yakalarsam izleyip keyif yapacağım mutlaka. Teşekkürler öneri için :)

    YanıtlaSil
  2. İzlemiştim bunu. Çok keyifliydi. Severim animasyonları ben.

    YanıtlaSil
  3. ben de izlemedim daha :)

    YanıtlaSil
  4. İyi çalışmalar, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. moana, hatırlamadım, bulduğum bütün animeleri izliyom, dizilere de yetişebilirsem :) izleyim bunu da hemen bugünlerde :) ay en sevdiğim iyi bir dinozor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu izlemesi çok zevkli. Yorum için teşekkürler.

      Sil
  6. Merhaba.
    İzledim..
    Coook cici ve anlam dolu bir filim.
    İyi günler.

    YanıtlaSil
  7. ben moanayı çok sevdim :) bence tüm kız çocukları da sevecektir kaldı ki benim oğlum da dövmeleri çok sevdi :P

    YanıtlaSil
  8. Ben de kızımla severek izlemiştim bu filmi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...