15 Eylül 2019 Pazar

Günlük Rutinim

golden hour photography of rock formation on body of water
Herkese Merhaba,
Rutin günlük yaptığımız işlerdir ve günlük yaptığımız işleri belli bir düzen içerisinde yaptğımızda çoğumuz rahatlarız ve eğer hedeflerimiz varsa bunları gerçekleştirmek de bizim için daha kolay olur ama arada sırada rutini bozmak iyi gelebir çünkü hergün aynı şeyleri yapmak insanı sıkabilir veya yorabilir. 

Günlük Yaptıklarım 

Sabah namazından sonra uyumamak. Hergün 05.30 da kalkmak adetim. Bazen geç yatmak durumunda kaldığım için bu vakit aksıyor ama asla ve asla saat 08.30'a kadar uyumuyorum. Bu saat benim için geç olmuş oluyor. 

Sabahın erken saatlerinde uyandığınızda yapacak çok şeyiniz oluyor. Ev sakinleri uyuduğu için de rahat rahat kitap okunabiliyor. Yazı yazılabiliyor. Benim en üretken olduğum saatler sabah saatleri. En enerjik olduğum saatlerde.

Gün doğumuna yakın kuşların da cıvıldamaları çok büyük bir mutluluk kaynağı benim günlük terapim. 

brown bird

Önce bir saat yüzünden Kuran-ı Kerim okuması, hemen ardından  bir saat meal okuması onunda da ardından bir saat roman ya da felsefe ile ilgili kitaplar okumaya özen ve gayret gösteriyorum. Bunları yaparken bir yandan da tabii ki nescafe, bitki çayı ve türk kahvesi içiyorum. Ara ara telefona da bakmıyor değilim. 

Sonra kahvaltı hazırlığı ve kahvaltı yapıp onları toparlayıp ev işleri. sonra öğle namazı ve ardından yaptığım hiçbir şey yok gerisi boşlukta geçiyor. şimdi yazınca fark ettim de o vakti neden doldurmuyorum.? Bu düzenim yakında değişecek. Yeni rutinim olduğunda ve o rutini oturtuğumda tekrar yazacağım. 

Bu arada bugün rutinimi bozduğum bir gün idi. 



18 yorum:

  1. Güne harika ve verimli başlıyorsun💗

    YanıtlaSil
  2. Sabah namazından sonra uyanmaya alışmış olmana çok gıpta ettim :( Ben de bu sene kendimi zorlayacağım. Sabahın bereketi kesinlikle çok farklı oluyor, inş düzen oturtturabilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada ihmal ediyorum ama zaten kış geldiği için yapabilirsin. :)

      Sil
  3. ne güzelmiş ki sabahın :) kuşların cıvıldaması mutluluk ama de miii. ay günlük rutinin osun tabiii yaa. boşsan yani bi işte çalışmalısın kiiii. kendi paranı kazanmak en önemli şey bencesiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone çok teşekkür ederim,çok yakında kendi paramı kazanacağım. Bencesi de çok önemli

      Sil
  4. Dolu dolu verimli sabahlar yaşıyorsun, ne güzel. Yeni planların ile çok daha verimli, mutlu günlerin olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hepimizin mutlu günleri olsun :)

      Sil
  5. Sende ben gibi sabah 05.30 da güne başlayanlardansın. Ama benim günüm acayip dolu:(

    YanıtlaSil
  6. Maşallah maşallah, şahane geçiriyorsunuz günlerinizi :)
    Blogunuzu çok sevdim bir de, gelirim hep artık buralara ki benn 🌸😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim küçük hanım. buyur gel tabi :)

      Sil
  7. Gerçekten o saatler verimlilik açısından çok iyi.

    YanıtlaSil
  8. sabah saatlerinin verimini ben de çok seviyorum ama bi süredir geceleri uyuyamadığımdan erken kalkmak çok zor oluyor gerçi yine de 7 de uyanıyorum o ayrı ama uykusuz hisseidyorum ve yorgun

    YanıtlaSil
  9. Ömrü hayatımda çok nadir yaptığım başlangıçlarla güne başlayanlara nasıl imreniyorum... maşallah...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...