22 Eylül 2019 Pazar

La Casa de Papel

Bir ben kalmıştım bunun yorumunu yapmayan. Ama dizinini son sezonunu izlemedim. Son sezonun sadece dizi sevildiği için çekildiğini ve ilk iki sezonun farklı bir kopyası olduğunu düşünüyorum. Okuduğum yorumlar da bunu destekler nitelikte. Birinci ve İkinci sezonu karışık olarak tanıtmaya ve yorumlamaya çalışacağım. 

Önce Afiş
la casa de papel ile ilgili görsel sonucu


Konu
Bir suç dehası planını gerçekleştirmek üzere polisi ustalıkla yönlendirirken sekiz hırsız, rehineler alarak kendilerini İspanya Kraliyet Darphanesine kilitler.

İntro



Yorumum
la casa de papel profesör ile ilgili görsel sonucu

Profesör karakterine bayıldım. Hatta öyle ki her an bir üniversite de Komünizme giriş dersi verecek gibi geldi. Dizide ki görsellikde çok hoştu. O kadar karanlık yapının içine yakışan kırmızı tulumlar. Bu arada Profesör o kadar da zeki değil plandaki aksaklıklardan bunu çıkardım. Tabi bir de mantık hataları var ki o kadar da zeki değil. Bir de aşkı...

la casa de papel tokyo ile ilgili görsel sonucu

Tokyo karakterini hiç sevmedim. Hikayenin anlatıcısı olmasına rağmen anlatmasa da olurdu. O anlatacağına diğer karakterler anlatsaydı ya keşke. Çok itici bir karakter, derinliği yok. 

Diğer karaktere gelince Raquel karakteri başlarda iyiydi ama be kadın sen kafenin birinde gördüğün adama niye takılıyorsun. Neyse o aşık!

Denver merakla izlediğim bir diğer karakterdi.Çünkü esirine yardım edişi ve aşkları çok inceydi. 

Berlin karakteri de çok karizmatik ama nedense adam pisliğin teki olduğu için uzak durmakta fayda var gerçek de böyle birini görsem. Jandarma, polis, Afad ne varsa arar bu adamı toplumdan arındırırdım. Ama işte dizi de çok farklı bir auraya sahip olmuş. 

Bir de Nairobi karakteri var. Onu gerçekten sevdim. Bir hikayesi var ama üzerinde durulmadığı için buradan senaristleri kınıyorum. Saçma sapan sahneler çekeceğinize bu kadının geçmişini çekseydiniz ya biraz. 

Bu arada dizi bana İspanyolca öğrenme veya İspanyolca bir şeyler dinleme isteği bıraktı. Dizide "Quando" sözcüğünü duyunca Latince dersi aldığıma sevindim. 

Diğer karakterler üzerinde pek durmak istemiyorum. 


29 yorum:

  1. ben de birkaç bölüm izlemiştim.. ama siz çok güzel anlatmışsınız, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. 3. sezonu izlemedim spoi yemek istemiyorum

    YanıtlaSil
  3. merhaba, bende sizin gibi düşünüyorum. son sezonu heyecanla bekledim ama 3 bölümden sonra aklıma bile gelmedi izlemek. oysa ikinci sezonun hastası olmustum. Nairobiye bayılıyorum bende, tokyo dan nefret ediyorum:))

    YanıtlaSil
  4. İlk defa duydum diziyi.Dizi izlemeyen bir olarak da güzel anlatımınız ilgimi çekti :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de izlemeyenlerdenim Yağmurcum. Ne güzel anlatmışsın yine

    YanıtlaSil
  6. ay üçüncü sezon da çok iyi yaaa. ilk ikiden farklı sadece. dördüncü sezonu bekliyom merakla çünküü, en sevdiğim karakter olan tokyo ya nolcak merak ediyom, prof ile ikisi bişiler yapsınlar. bu dizinin yerlisi çekiliyooo. ankara izmir istanbul filan yanii :)

    YanıtlaSil
  7. your spanish heart hihihi :)

    YanıtlaSil
  8. Benim de yarıda kaldı maalesef dizi, devam ederim belki. Tokyo'yu niye sevmedin ki , sevdim ben halbuki :)

    YanıtlaSil
  9. Bende izlemedim keşke zamanım olsaydı izlemeye :))

    YanıtlaSil
  10. aslında bu diziyi çok merak ediyorum ama bir türlü izlemeye başlayamadım :)

    YanıtlaSil
  11. Yeni sezonu beğendim. Genel olarak motive eden bir dizi :)

    YanıtlaSil
  12. ben diziyi bile izlemedim :)

    YanıtlaSil
  13. Bu diziyi izlemeyen bir ben kaldım diyordum ki.. Yorumlardan yola çıkarak yalnız olmadığımı okuyunca çok sevindim. Ama sende çok güzel anlatmışsın, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. Nairobiden hiç bahsedilmemiş gerçekten de. İlginç bir geçmiş olabilirdi.

    YanıtlaSil
  15. Son sezon yarım kaldı gibi, biraz işler sarpa sardı. Ben de Tokyo karakterini hiç sevmiyorum, hissettiremiyor duyguyu ve bana daha çok on yedi yaşında bir ergeni anımsatıyor. Hareketleri ve yaklaşımları da örnek buna. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...