18 Eylül 2019 Çarşamba

STRANGER THINGS

stranger things ile ilgili görsel sonucu











Herkese merhaba,
bu  yazımda Stranger Things dizisinin yayınlanan üç sezonunu sizlere kendi gözümden aktarmak istiyorum.

Öncelikle hala izlemeyenler için dizinin fragmanını koyalım.



Dizi de her ne kadar çocuklar ön planda hatta başrol olsalar da bu dizi bir çocuk dizisi değil. Hatta netflix de yayınlanan çoğu dizi çocuklara göre değil. 
Ama diziyi her yaş grubundan insan sevdi. Özellikle 80'lerde çocuk olanlar diziye bayılmışlar. Eski şeyleri seven insanlarda bu diziye bayılmış durumda. Eh bir de bilim kurgu severler buraya eklenince dizi IMDB'nin top 250 listesinde sırasını sağlamlaştırdı. 

Dizinin Jeneriğini de ekleyeyim onu dinlerken yazıyı okumanızı tavsiye ederim. 


Jenerik müziği eski romanların o dönem ki filmlerden de izler taşımakta. 

Konusu 
Ufak bir kasabada küçük bir çocuk kaybolunca, gizli deneyler, korkutucu doğaüstü güçler ve tuhaf bir küçük kızın da parçası olduğu bir gizem ortaya çıkar.

Oyuncuların her biri başarılı, özellikle çocuk oyuncular da çok başarılar.

Benim dizide en sevdiğim karakterler 

Dustin Henderson 

Dustin Henderson ile ilgili görsel sonucu

Cheif Hopper

stranger things chief hopper ile ilgili görsel sonucu

Bu dizi çok sevilse de eleştirildi de, aslında orjinal birşeyler olmaması yaratık figürünün ya da yaratık konusunun her üç sezonda da işlenmesi dizinin kendini tekrar ettirmesini sağladı. Bana göre dizi güzel izlenebilir bir dizi olmasına rağmen Top 250'de hak edecek kadar iyi bir akışa sahip değil fakat görsel olarak efektler çok iyi ve emek harcandığı çok belli diyebilirim. Birinci ve ikinci sezonda dizi gayet güzeldi özellikle dizinin ilk sezonunun final bölümü çok etkileyici ve duyguyu yaşatan cinstendi ikinci sezonda tempo düşse de hikayenin devamı olduğu için sürekledi. 

Bu hikaye acaba gerçek olabilir mi?




Fakat üçüncü sezonda temponun yükselip kaliteli olması beklenirken pekte öyle olmadı. Çocuklara ergenlik yazılması ve dizinin Recep İvedik halini alması ve güzel klişelere değil saçma ve nefret dolu klişelerle birleştirilmesi sonucu bitse de gitsek etkisi verdi. Bir de Rusların Amerika da üs kurması ise akıl alır gibi değildi. Epey mantık hatalarını bize getirdi. Üçüncü sezonu bu yüzden kimseye tavsiye etmiyorum. 3. Sezon'un kötü olması nedeniyle La Casa De Papel'in de 3. sezonunu izlemeyi düşünmedim. 

Görüşmek Üzere...






30 yorum:

  1. Çok duydum bu diziyi ama izleme fırsatım olmamıştı teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz ve yorum yaptığınız için ben teşekkür ederim.

      Sil
  2. son sezonu izlicem daha. türkiyede en sevilen ikinci dizi bu. ilki black mirror. istatistiklere göre yani :) fena değil bu dizi ama ne diziler var yaa. bütün dizileri yetişmeye çalışıyom yaa :) blogumda çok dizi var, dizi aradığın zaman bakabilirsin yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi bakarım. Black miroru da ben seyretmedim daha. :)
      Ama güzel dizidir tabii.
      Stranger thing'sin son sezonu güzel değildi ama

      Sil
  3. Bişiler yazıcam ama spoiler olacak en iyisi yazmayayım. 3. Sezon 2. bölümdeyim fena başlamadı gibi ama gene farklı birşeyler olmayacak gibi. Bu arada izlemeye aldım sizi. :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bloğuma yaptığınız ziyaretten dolayı teşekkür ederim . Bloğunuzu takip ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim iyi ki siz de geldiniz. Ben de sizi takibe aldım.

      Sil
  5. Bir ton kişi bu diziyi bana önerdi.Şu an izlediğim dizi biter bitmez başlayacağım.Önerin içinde ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. İzlemek için hiç vaktim olmuyor. Tanıtım ve bilgilendirmeler için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar özenle hazırlamışsın diziyi izlememe rağmen çok güzel anladım herşeyi.İyi bir tanıtım olmuş canım emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Duymamıştım. Bu ara epey dizi öneren blog var. Birilerine takılıp seretmeli ya üniversite sınav yılındayız bakalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman aman üniversite sınavı varsa uzak durmalı bir daha ki yaza artık. ;)

      Sil
  9. Ne güzel bir yazı olmuş, ellerinize sağlık :)
    Çok duyduğum bir dizi ama henüz izlemek nasip olmadı, bakalım , belki bir gün izlerim belli mi olur 😊🌸

    YanıtlaSil
  10. Bu diziyi duydum ama izledim.Bu tanıtım iyi oldu yani en azından bilgilendim sayende teşekkürler 😊
    Bu arada çok hoş bir bloğun var🖒

    YanıtlaSil
  11. Bende sizi takibe aldım bu diziyi izleme listeme aldım nasip bakalım ne zamana :)

    YanıtlaSil
  12. 3. sezon iyi değildi evet ama yoklukta gider cinstendi izledik bitti unutabiliriz modunda izledik valla biz de :)

    YanıtlaSil
  13. Şu aralar bloğuma ve blog ziyaretlerine ara vermiş durumdayım. Bu durumu arkadaşlarım biliyor ama siz, beni yeni eklediğiniz için bu durumdan haberiniz yoktur o yüzden de iadei ziyarete gelmemezlik edemezdim.
    Strangers Things'i merak ediyorum sanırım bakacağı ben de:)
    Teşekkürler tanıtım için:)

    YanıtlaSil
  14. Çok düşüncelisiniz. Teşekkür ederim haber verdiğiniz için. :)

    YanıtlaSil
  15. Stranger Things güzel bir diziye benziyor not aldım.

    YanıtlaSil
  16. Şu an 3. Sezondayım bitmesin diye gıdım gıdım izliyorum 🤭

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...