31 Ocak 2019 Perşembe

How Do You Know - Nasıl Bilebilirsin

Merhaba

Bugün nihayet bütünleme sınavlarımda bittiği için tatil başlangıcı olarak bir filmle başlayım dedim. Voscreen uygulamasında sürekli denk geldiğim film sahneleri sayesinde bir liste yaptım 30 gün boyunca günde bir adet film seyredeceğim bu ilkiydi evet.  Genellikle karşıma voscreen yüzünden sürekli çıkan ve spoiler yediğim filmler diye böyle bir karar aldım.
how do you know ile ilgili görsel sonucu




Filmi anlatayım,
Konusu

Lisa Jorgenson, 27 yaşında genç ve başarılı bir koşucudur. Fakat çocukluğundan beri hayatında koşu olan Lisa, artık hayatına yeni bir yön vermenin arayışındadır. Yaşamının bu en zor döneminde kendini beğenmiş beyzbol oyuncusu Matty ile tanışır. Rudd ise başarılı bir iş adamıyken, mali bir suçtan dolayı hapse girmekle karşı karşıya kalır. Bir yandan suçsuzluğunu ispatlamaya çalışırken, diğer yandan da babasıyla ilişkisini düzeltmeye çalışmaktadır. Rudd ve Lisa'nın karşılaşmaları, ikisinin hayatında bir dönüm noktası olacak mıdır?

Oyuncular 
Resee Witerspoon 

reese witherspoon how do you know ile ilgili görsel sonucu

Paul Roud

how do you know paul rudd ile ilgili görsel sonucu

Owen Wilson

how do you know owen ile ilgili görsel sonucu
Aslında pek anlatacak bir şeyi yokmuş gibi olan filmlerden, çekilmek için çekilen filmlerden oyuncular yapımcılar toplanmışlar ve şunu demişler: "Bir film çekelim az buçuk para kazanalım." yani bir sanat amacı güdülmeksizin ya da bir amaç içinde geçmeyen basit film tadında kalmış.

Günlük ABD yaşamını bize biraz göstermiş ve Amerikada toplu taşıma yok ya! kilişesini yenen bir film olmuş. Ama fazlası değil.

Tamam düşündügümde o kadar sığ bir film de değil çünkü son sahnede verdiği mesaj şu:

Hayatta olumsuz bir şeyler başına geldiğinde ufak bir değişiklik başına gelen felaketi def eder.

Son uyarı, 

Aslında çok basit bir film olmasına rağmen uzatmadan izlemek istiyorsanız illa izleyeceğim vaktimi öldüreceğim diyorsanız 1,75 e alıp 2 saatten daha kısa bir sürede  izleyebilirsiniz.

Her filmi de beğenecek değiliz.

Görüşürüz....

8 yorum:

  1. Ay bütünlemeler yeni mi bitti sizde geçmiş olsun ve iyi tatiller diyeyim bizim yeni dönem başlamak üzere tatilden pek bir şey anlamadım ah ah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de aynı hiç birşey anlamadım. Ama olsun, ekle bırak haftası bitene kadar girmeyeceğim 😇

      Sil
  2. Amerika da toplu taşıma yok , düşüncesinin varlığından haberdar değildim , Amerika da bir dönem yaşadım , şehirden çok uzak yaşayanlar dışında hemen herkes toplu taşıma kullanıyor , şehir merkezinde araba park edecek alan yok zira , olan yerlerde aşırı yüksek fiyatlara . Ama toplu taşıma çok gelişmiş , bizde de böyle her yerde olsa çok rahat ederiz ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya bana da okulda bir hoca bu şekilde anlatmıştı. Sürekli Tlc seyrederim orada da genelde özel araçlarını kullandıkları için bende böyle bir algı oluşmuş olabilir. Bunu öğrendiğim iyi oldu. Teşekkür ederim

      Sil
  3. Not aldım, bakacağım. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...