30 Ocak 2019 Çarşamba

YDS Günlüğüm 7

Merhaba, 

Bugün Yds konusunda çalışma programımı açıklıyorum.

yds ile ilgili görsel sonucu
Aslında bugüne kadar hiç not almadım. Yani bu diziye başladım başlayalı hiç konuları yazmadım sadece bir kaç defa dinledim. Biraz Quizlet ve birazda voscreen sosuyla işi bugüne kadar getirdim. Ama bu yetersiz bir yöntem o yüzden etkin verimli genel ve içsel bir yapıya ulaştırmak istedim.

Amaç: Yds de dahil olmak üzere tüm ingilizce sınavlarına hazır olmak. Ama şimdilik speaking alıştırması yapmayacağım. Amacım kelime ezberleyip az buçuk gramerle 60 - 70 puan almak değil sağlam bir 85 almak istiyorum. 

Dershane olmadan bunu becereceğim, yani şöyle bir şey yapacağım hedefim Aralık sınavında 85 almak ama uzun bir süreç o yüzden belki Temmuz ayında yapılan sınava da girebilirim. Kararsızım. 

Program:

Her gün 1 saat Video Eğitim İngilizce Eğitim Seti

Her gün 1 youtube videosuna 1 saat süre vererek izlemek kendi kendime çevirmeye çalışmak 
( Crash Course videosu yapmak)

Her gün 1 saat Gramer alıştırması yapmak. 

Her gün 1 saat voscreen da alıştırma yapmak

Her gün 1 saat Quizled'de kelime çalışması yapmak.

Read to Work 1 kitabından bir metinin alıştırmasını yapmak.

Bir adet yabancı film izleyeceğim.

Evet toplamda 6 saatimi buna harcayacağım fakat sınava kadar bu şekilde olmayacak sadece 30 gün boyunca uygulayacağım sonra tekrar yine düzenleyeceğiz.

Size geçen ki yazımda bir link vermiştim. 

Şimdi kelime listesi yazmayacağım. Yine aynı şekilde fakat biraz daha zor fiillerin olduğu bir liste bu listeyi öğrenmek için de bir haftamız var yani haftaya perşembe gününe kadar bu kelimeleri de öğreneceğiz.

https://quizlet.com/199988327/fiiller-seviye-3-flash-cards/


4 yorum:

  1. Benim psikoljik sinirim 60 geçersem gerisi gelecek şans bizimle olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah istediğimiz sonuçları alırız. 👍

      Sil
  2. Benim de yükseltmem gerek uluslararası ilişkilerde 76 çok düşük bir not oluyor. Ben de bir quizlet listesi bırakayım o zaman. Naci Hoca'nın Level up Your Reading kitabından ve videolarından çıkarıyorum kelimeleri. Her hafta bir liste yapıyorum. :)
    https://quizlet.com/363728396/second-week-flash-cards/
    https://quizlet.com/361368617/first-week-flash-cards/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Liste çok iyi olmuş. Emeğine sağlık ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...