17 Ocak 2019 Perşembe

Sosyal Medyadan Kurtuluş

Finallerin bitiği, bütünleme sınavlarının bana göz kırptığı bu zamanda yine sizlerle birlikte olmak yeni şeyleri anlatma heyecanını muhafaza etmekteyim. Vel hasıl önce yaptıklarımdan bahsedeyim.
1. YouTube Kanalımı Sildim
Youtube'un politika değiştirmesi yüzünden kazancımı gasp etti ve yeni getirdiği şartlar modern sistemde köleliğin yeni versiyonu gibiydi.

2- KPSS sonucun açıklandı. Merkezinden atanma ihtimalim çok düşük maalesef açıktan alımları deneyeceğim.

3- İnstagram da tüm fotoğrafları sildim ve Herkesi takipten çıktım ve beni takip eden herkesi takibinden çıkardım.

Artık hayatım daha rahat, daha sade ve daha güzel. Yakında tamamen kapatacağım.

4- Facebook profilinde kimse yok sadece gruplar için takip ediyorum. İnşallah atanırsam kapatacağım.

5- Twitterda da aynı işlemi uyguluyorum.

Sosyal medyayı biraz temizlemek çok rahatlattı. Artık arladaşımın kuzeninin be yaptığını ya da twitterde kendini çok zeki zanneden trolleri görmemek çok daha huzur verici. Yavaş yavaş burayı da temizleyeceğim. Yavaş yavaş anonimleşmek ve tamamen silinip gitmek. Minimal olmak istiyorum.
Reel hayatta da minimal olmak istiyorum.

Ve işte yeni planım YDS 2019 3. Oturumuna çalışmak. Şu saatten itibaren burada günlük şeklinde çalışmalarımı paylaşacağım.


6 yorum:

  1. Hayırlısı olsun canım

    YanıtlaSil
  2. Geleceğinizi çizdiğiniz şu dönemde sosyal medyadan uzaklaşmanız isabet olmuş. Kızım da üniversiteye hazırlanıyor. Sosyal medya hesapları yok. aslında büyük bir kayıp da değil bir öğrenci için. Başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası sınavlar için daha farklı sebeplerim var o yüzden. Teşekkür ederim ;)

      Sil
  3. Bende her gün saat 9 gıbı interneti kapıyorum günde 3 saat bike olsa uzak olmak süper geliyor
    Bu arada erhan hanımda farkettim blogunuzu sizi takibe alıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi bir uygulama bende o yöntemi deneyeceğim. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...