19 Ocak 2019 Cumartesi

YDS Günlüğüm 3

Herkese Merhaba,

Çalışmanın üçüncü günündeyim tam anlamıyla kelime ezberi yapmıyorum. Bugün video önerisinde bulunacağım. Ardından da kelimeleri vereceğim,

hangi dil olursa olsun men nefret ettiğim olay grammer öğrenmek bizim insanlarımız ne kadar çok sevsede ben nefret ediyorum. Arapçayı da bu yüzden sevemedim. Bırakın başka bir dili Türkçe de bile sevmiyorum dilbilgisini, hatta noktalama işaretlerini bile sevmiyorum. Çünkü yapay geliyor ama yinede öğrenmek durumundayız. İşte bunun için Youtube'da ingilizce anlatan kanalları burada paylaşacağım. Genel olarak hepsini bende izlemedim ama izleyeceğim. Son yıllarda youtube gibi platformlar çok iyi içerikler üretiliyor.

1) VİDEO EĞİTİM Sıfırdan ingilizce öğreniyorum Seti

Neredeyse 340 video ile sıfırdan başlayıp anlatmışlar. Eğer düzenli olarak izlediğinizde, nasıl izleneceğini şu videoda anlatılmış 3 ay gibi kısa bir sürede ingilizceyi herşeyiyle öğrenebileceğimizi söylüyor. Elbette şu an için ben 3 ayda halledemem. Kendimi biliyorum çünkü bunun sınavı var, bütünlemesi var, misafiri var var da var yani.......

2) BENİM HOCAM - Hakkı Şahin 

Kendisinin burada paylaştığım videosunu dahi izlemedim ama benim hocam kanalına güveniyorum. Kpss için epey iyi bir kanal. Video Eğitimi bitirdikten sonra Hakkı Hoca'nın derslerine başlayacağım.



3 - NURULLAH ÖKTEM

Kendisini ingilizce hazırlıktayken ara ara açıp baktığım bir hocaydı. Grameri bence çok iyi anlatıyor. Kanalı tamamen ingilizce üzerine kelimelerle ilgili özel dersleri var.



Bence bu üç kanal yeterli ama daha bir sürü hoca var ve eminim hepsi çok iyidir. Benim şu an aklıma gelen ilk üçü bunlar ve gayet de kaliteli olduğunu düşünüyorum.

Bunun haricinde şu an hiçbir kaynağı kullanmıyorum. Tek kaynağım internet. İlk üç ay kaynak almayı da düşünmüyorum. Burada kelimeleri paylaşıyorum ama oturup ezberlemiyorum. Çünkü ezberlersem unuturum mantığı var. O yüzden sürekli tekrar etmenin faydalı olduğunu düşünyorum. Belki de yanlış yapıyorum bilmiyorum.

Şimdi Kelimelere Bakalım

almost - hemen hemen
behaviour - davranış
 consideration - düşünme
  determination - saptama kararlılık
 extensively- kapsamlı olarak
  fairly - iyice temiz
greatly - çok ya da fazlasıyla
However - bununla birlikte
increase - artmak çoğalmak
Just as - tıpkı gibi
keep up with - yetişmek ya da izleyerek bilgi sahibi olmak
 literature - edebiyat
muscular - kaslı adeleli
nutrients - besleyici öğeler
other - diğer
produce - üretmek
quite - epeyce
regarding - ilgilenme veya ilişkin
salesman - satıcı
turning - köşe
unique - eşsiz
 visualize - göz önüne getirmek ya da hayalinde canlandırmak
wealth - varlık zenginlik
 expectations - beklentiler
voraciously - istekli bir biçimde
recognized - onaylı

8 yorum:

  1. Hocaların kanalına hemen abone oluyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. sayfanızı arkadaşım tavsiye etti çok beğendim takipteyip artık. siteniz sürekli devam eder beni de bu aileye kabul edersiniz inşallah. sizi kendi sayfama da beklerim hoşçakalın :) https://konuloji.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim de kim tavsiye etti çok merak ettim elbette kabul ederim buyrun ;)

      Sil
  3. Faydalı bir paylaşım olmuş 😊 kaleminize sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Devamı gelecek inşallah ;)

      Sil
  4. Haluk Hocamın burada videosu olması çok güzel sıkı takipçisiyim, diğer videolarını da izlemediyseniz tavsiye ederim... Paylaşımın için teşekkür ederim, sitenizi daha yeni fark ettim ve takibe aldım. Benim siteye de beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Aleyküm Selam. Tavsiye için teşekkürler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...