7 Mart 2016 Pazartesi

Mim: Kişisel Blog Yazarları Ne Düşünüyor ?


Sevgili Dremella_'ya bu mime beni de dahil ettiği için çok teşekkür ederim.Onun mimine buradan ulaşabilirsiniz.


1. Yakın çevrenizdeki insanlara blogunuzdan bahsediyor musunuz?


Yakın çevremde ki insanlara blogumdan söz ediyorum. Evde ve okulda bahsediyorum. Birisi "bir hobin var mı?" diye sorunca cevabım  şu oluyor:"Blog Yazıyorum.Adı da Yağmur Tozu...."

2. Neden Blog Yazıyorsunuz?

Kafamda düşünceler sürekli dolanıp duruyor.Yakın çevremde filmlerden, kitaplardan ve felsefeden hatta edebiyattan anlayan insan sayısı çok az. Hatta hiç yok. Burada yazarak kendim için bu çevreyi oluşturmak istedim.Bu yüzden yazıyorum.

3. İlk yazınız ve son yazınız arasında nasıl fark var?

Eylül 2015 de ilk yazımı  girdim ve hala aynı acemilik ile yazdığımı düşünüyorum. Kısacası yerimde sayıyorum.

4.Blog yazmak normal yaşantınıza ne kattı?

Yepyeni arkadaşlar edindim. Arkadaşların yanında yol gösterici Ablalar ve Abilerle  tanıştım. Yepyeni ilişkiler kurdum.Bunun yanı  sıra taptaze kitapları ve filmleri öğrendim.

5.Yakın arkadaşlarınıza blog yazmayı önerir misiniz?

Blog yazma işini herkese öneriyorum.Hatta bildiğim kadarıyla yardımcı olabileceğimi söylüyorum. :)

6. Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz?

Sürekli değişiyor ilham aldığım kaynaklar o yüzden şu cevabı verebilirim:"Yaşamın kendisinden."

7. Diğer Blog sahipleriyle iyi iletişim kurabiliyor musunuz?

Evet, iyi iletişim kuruyorum. Yani en azından öyle düşünüyorum. Bu bağlamda birbirimizi görmesek de, duyamasak da iletişimiz iyi hatta güçlü :)

8.Şikayetçi olduğunuz konular var mı?

Şikayetçi olduğum  bir konu yok.Benimle dost olan 121 kişiye yalnızca  teşekkür ediyorum.

Eğer yapmak isterseniz. Yahut yapmadıysanız bu listedekiler mimlendi:

Söz Sanatı

Bize Her Yer Okul

Beyaz Mucizeler

Gece'nin Düşleri

Sade ve Derin

Bir Özentinin Blogu

Havan Topu 





38 yorum:

  1. İlk mimim geldi :)) Artık bozulmaya başlamıştım zaten beni kimsecikler mimlemiyo diye :))
    Teşekkür ederim canım :))

    YanıtlaSil
  2. hemen cevapladım :)) teşekkürler mim için çok seviniyorum mim gelince :P

    YanıtlaSil
  3. İletişelim güzelleşelim :))))

    YanıtlaSil
  4. Canım kızım.Şimdi mim cevaplarını okudum.Ne güzel samimi yazmışsın.Seni sevdiğimi unutma.Çünkü seni boşuna sevmedim ben..Bana her daim çok yürekli, dürüst yorumlar yaptın.Sana başarılar diliyorum.Blogda hiç de yerinde saymıyorsun.Sıcaklığın ve içtenliğin bize kadar ulaşıyor.Hayırlı geceler dileklerimle yavrum.Ece ablan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ece Abla.Bende seni çok seviyorum :) Dünya kadınlar günün kutlu oldun :)

      Sil
  5. NE GÜZEL İŞTE BU MİMLE HERKESİ TANIYORUZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel oldu :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. 3. soruda yeni başlayan blogcular için pek bir değişiklik olmuyordur tabi. Fakat bizim gibi eskiler için ilk yazdığı yazılar biraz tuhaf gelebiliyor. :) 10 sene önceki bloglarım durmuyor. Onları çoktan silip başka bloglara geçtim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki ben 7 aydır yazıyorum. Yeni sayılırım :)

      Sil
  7. Okudum. Blog yazması ve okuması en keyiflisi:)
    Mimin bana üçüncü paslanışı artık yapsam iyi olacak sanırım:)

    YanıtlaSil
  8. yerinde saymıyorsundur Yağmur Tozu!!! güzeldi, kalemine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  9. Sevdiğim mimlerden sizde güzle yazmışsınız kaleminize sağlık..

    YanıtlaSil
  10. gelcem okuycam yineee. taam yapacaaam kuuu :)

    YanıtlaSil
  11. cevapların çokoş. bak demişler yaa işte zateen, doğal içtensin, seni herkes seviyo işteee. bak yaptım men de bu mimiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmek çok hoşuma gitti.ne yalan söyleyeyim :) Geliyorum

      Sil
  12. ne güzel blog arkadaşlığı ama :D umarım uzun soluklu olur blog yaşamınız ..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım birlikte uzun bir blog yaşamımız olur :).

      Sil
  13. Sanirim en büyük kazanim bizi anlayan insanlarla dost olmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en büyük kazanım bu :) Yeni dostlar :)

      Sil
  14. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim takibime aldım sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. ben hiç söz edemem blogumdan çevreme. galiba biraz cesaret işi yahutta düşünce? bu mimi seviyorum. herkesin bloger'a adım atma öyküsünü anlatıyor bir nevi, ve senin de öykünü çok sevdim yağmur. mimde çok samimi olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söz etmekten ziyade bir hobim var mi? Sorusuna blog yazıyorum diyorum.Cesaretli değilim pek :). Beğenmene cok sevindim.Tesekkur ederim :)

      Sil
  16. Peki hay hay efendim.Teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  17. Pek güzel olmuş, seni biraz olsun tanıdığıma sevindim canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bende seni tanıdığıma çok sevindim. ♥

      Sil
  18. Bu mimlerin en güzel yanı sizi daha detaylı tanımamıza yardımcı olması sanırım.. Hiç yerimde sayıyorum diye düşünmeyin, sürekli gelişiyor ve değişiyor insan yazdıkça..

    YanıtlaSil
  19. Bu mim konusunda yazılan yazıları okumak çok keyifli oluyor. Sizinkini okurken de keyif aldım. Yalnız şu fare imlecini değiştirmeyi düşünmüyor musunuz? Zira takip etmekte çok zorlanıyorum.

    Bu arada serdaryaiyor.com' ziyaret edip konuya ilgili benim mim yazımı da okursanız sevinirim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...