10 Mart 2016 Perşembe

Haftanın Blogu:KİTAP EYLEMİ



Farkındayım biraz geç geldim bu etkinliğe geçen hafta deeptone beni seçmişti bende bu hafta yapayım dedim. Benim seçtiğim Blog ise KİTAP EYLEMİ

Kahvenizi alıp güzelce okuyabileceğiniz bir blog. Sıcacık ve samimi anlatımları mevcut. Şeker mi şeker bir tasarımı var. Kitapları kendine yetecek kadar büyük bir krallık olarak tanımlıyor.Kitap Eylemini çok seviyorum. Kitaplarını hiç yanından ayırmasın. Sayesinde bir sürü kitabı listeme ekledim. İyi ki varsın Kitap Eylemi. İyi okumalar :) . Bu link onun Blogu'nun Linki:

http://kitapeylemi.blogspot.com.tr/

Takip etmeyi unutmayın :)

Bu arada YGS'ye girecek olanlara başarılar diliyorum :) Sevgi ile Kalın .)

17 yorum:

  1. ygs. ah evet yaaa çok heycanlıı. herkes başarılı olsuun.

    kitap eylemisiii. çok iyi seçiiim. kitap bloglarının duayeni oooo :)

    YanıtlaSil
  2. Kitap Eylemi!!! severek takip ediyoruz, en kısa zamanda da tanışacağız inş ;) Ellerine sağlık Yağmur Tozu!

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir seçim canım...gidip bakalım

    YanıtlaSil
  4. Kitap Eylemi benimde severek takip ettiğim bloglardan. :) Güzel seçim ^^

    YanıtlaSil
  5. Bende seviyorum bloğunu takipte ediyorum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler yeni bir blog daha öğrendim sayenizde ^^ Ygs içinde ayrıca teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  7. bir blog daha öğrendim :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. ama ama çok fena oldum ben şimdi ki , nasıl teşekkür etsem , kızaran yüzümü nerelere gizlesem bilemedim ...inceliğin , nezaketin , samimiyetin ve her şey için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ediyorum. Senin kadar iyi bir kitap bloğu yok :)

      Sil
  9. Yeni bir blog tanımıza vesile olduğunuz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. Severek takip ettiğim bloglardan biridir :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...