6 Mart 2016 Pazar

Haberde Bülteninde Twit Okumak

     Haber bülteni dediğin tarafsız olmalı ama nerde o. Habercilik anlayışından uzak yayın yapan çok haber programı var. Meselâ ben 1 hafta boyunca A partisine yakın olan X kanalını seyrediyorum ve o süre içerisinde Y partisinden nefret ediyorum.Hatta Y partisine oy veren seçmene de saygı duymuyorum.Ertesi  Haftada Y partisine yakın Z kanalını seyredince A partisine ve A partisinin seçmenine saygı duymuyorum  Hatta nefret ediyorum.Peki neden? Çünkü Televizyon Kanalları illaki bir siyasi partiye yakın oluyor ve o partinin rakiplerini yerin dibine sokarak yayın yapıyor. Ve toplumu ayrıştırmayı başarıyorlar. Bu sadece bir kanal için geçerli değil neredeyse hepsi için geçerli bu durum.Malesef tarafsız yayın yapılmıyor ve halkın haber olma özgürlüğü suiistimal edilmiş oluyor.

     Bir başka şikayetim ise Haber Programında sunucuların üslubuna çok dikkat ediyorum.Halk seni izliyor bir saygın olsun yok mimikler umarsizca kullanılıyor. Olsa ne olmasa ne gibi tavırlar. Bir de savcı olanları var aralarında sunum yaparken kullandığı iki kelimeden biri "Yaptiklarinizin hesabını verin!" Yahu sen siyasetçi misin , savcı mısın, polis misin.İşin ekrandan hesap mı sormak? Gazeteci dediğin duru olmalı,  yalın olmalı ve tarafsız olmalı. Ama nerde?

  Tüm bunlar yetmezmiş gibi bir de Twitter üzerinden gelen twitleri  okuyan sunucular var.Sanırsın Radyo programı.Ben haber için açıyorum karşıma Ödün Herifin attığı twitler çıkıyor.Başka bir kanalda ise Laik Yobazin attığı twitler karşıma çıkıyor.Ben merak etsem tiwitleri acar okurum.Yeri gelir gülerim Retevetlerim sen niye haber bulteninde bu tip Şaklabanliklar yapıyorsun?

  Türk  Medyasini Eleştirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...