24 Ocak 2016 Pazar

Geri Döndüm :)

 



   Hiç aklıma gelmezdi. Blog açarken hiç böyle olacağını düşünmemiştim. Beş gün boyunca hiç bir şey paylaşamadım.
Ben iki üniversite birden okuyorum ilki Felsefe bu yıl hazırlık sınıfındayım 13 Ocak tarihinde tatilim başladı. İkinci üniversite olarak ise Açıköğretim Adalet okuyorum. Final Sınavları bugün bitti ama bende bittim. Nasıl bir hale geldiysem? Beş gün bile girmemek bana çok ağır geldi. Bir kaç aydır yazıyorum ama burayı nasıl sevmişim anlatamam.Burası bana moral veriyor. Düşüncelerimi ifade etmek iyi geliyor.Yorumlarınız benim için çok değerli. Tanımadığım insanları sevmeme vesile oldu. Bir kaç günlük ayrılık bana yıllar geçmiş gibi geldi. Şu an 74 kişiyiz ama 2 kişi bile olsaydık   yine aynı şeyleri hissederdim. Çünkü, burada kurduğum bağ çok özel.Kısacası sizleri çok özledim. :)

   Eh tabi ki haliyle takip ettiğim bloglara yorumda yapamadım. Yarın itibari ile yorum bombardımanına başlayacağım.

Bu arada Adalet Bölümü dersleri bu kadar zor ise Allah Hukuk okuyanlara sabır versin :)

Sevgilerle  

8 yorum:

  1. Umarım iyi geçmiştir sınavların ^^ Musmutlu bir tatil geçirmen dileğiyle *

    YanıtlaSil
  2. Ah bir lise öğrencisi olarak üniversiteden korkuttun beni bende yazılı haftaları hiç bloğuma giremiyorum .
    Bu yazında seni az da olsa tanımış oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) O kadarda kötü değil üniversite...Vize ve final haftası zor oluyor. Onun haricinde iyi bir yer :)

      Sil
  3. İnşallah iki bölümden hayırlısıyla mezun olursun:)

    YanıtlaSil
  4. ne tatlı bi yazı bu. bi de felsefe ve adalet ha ne ciddi konular :) ay bak hep bizimle ol o zamaaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) ne demek olurum tabii ki..Teşekkür ederim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...