6 Ocak 2020 Pazartesi

Son Zamanlarda İzlediğim Dizi ve Filmler Kısa Kısa

Her hafta iki yazı yazma hedefim var ama yazamıyorum. Hazır iş yerinde boş vakit bulmuşken yazmak en mantıklısı gibi duruyor. 
Aslında anlatacak çok şey var ama bir türlü fırsat olmuyor. O yüzden hepsinden kısa kısa bahsetmek en güzeli gibi...

the crown ile ilgili görsel sonucu

Mesela The Crown 3. sezonu yazamadım.  3. sezonuda beğendim. Sanki kraliçe biraz arka planda kalmış ama ön plana Charles çıkmaya başlamış. Cast açısından Charles iyi bir seçim olmuş. Bu sezon biraz durağan olsa da gelecek sezon Diana'yı göreceğimiz için heyacanlıyım. 

la casa de papel 3. season ile ilgili görsel sonucu

Ardından La Casa De Papel'in 3. sezonunu da yazamadım. Evet La Casa de Papel'e arkadaşımın tavsiyesi ile 3. sezonu izlemeye çalıştım fakat içime sindirimedim. Olmamış, bu yüzden 4. sezondan da pek beklentim yok açıkcası, bu sefer tavsiye üzerine bile izlememeye kararlıyım. 
matrix cehalet mutluluktur ile ilgili görsel sonucu


Ayrıca izlediğim bir çok film var. Matrix serisini bitirdim. Matrix serisi benim için çok önemli idi ama sadece ilk filmi beğendim. İlk filmdeki güzel mesajlar vardı. 

'Cehalet mutululuktur.' gibi 
Evet bu söz ilk defa Lisedeki edebiyat hocamdan duymuştum. Hatta Matrix'i öneren oydu. Filmin bir kısmını da okulda seyretmiştik. Ne günlerdi. Yıllar geçtikçe bu söz kendini doğruluyor. 

müslüm film ile ilgili görsel sonucu

Onun öncesinde geçtiğimiz senelere damgasını vuran Müslüm filmini izledim. Ne yalan söyleyeyim pek etkilenmedim. Evet acıklı bir hayatı var kabul ama sinemada bu olmamış ki.. Ben de itiraf edeyim, arada açar Müslüm Gürses dinlerim. Zaten üç tane şarkısını ardarda dinleyince hüzün basıyor. Derdin olmasa da dertleniyorsun. Ama filmin reklamı iyi yapılmış.

okja ile ilgili görsel sonucu


Bir de Okja var. Ne güzel bir filmdi. Gerçekten heyecan verici, aksiyonu da dozunda olmuş. Konusu da güzel. Biraz domuzlu falan ama olsun. 

mogli ile ilgili görsel sonucu

Mogli var. Al çocuğu yanına birlikte izleyin. Dikkat çocuk yinede 10 ile 13 yaş  aralığında olsun. Çok küçük çocuklar vahşi hayvanlardan korkabiliyor. Allah'ım hayvanlı filmleri ne kadar da seviyorum. Ben Mogli'yi açarken Hayy b. Yakzan ve Tarzan karışımı bir şey beklemiştim. Tam beklediğim gibi olmasa da kendini izletti. 

the departed don ile ilgili görsel sonucu

Tabi Köstebek filmini de izledim. Şu bizde İçerde olarak dizisi çekileni, ben açıkcası Matt Damon ile Leonardo DiCaprio'nun olduğu bir kaç film gibi bunu da beğendim. Bu filmde tek benzettiğimiz şey Celal Baba olmuş. 

kanlı elmas ile ilgili görsel sonucu

Kanlı Elmas filminide izledim. Sanırım izlemediğim çok az Leonardo filmi kaldı. Bu filmden önce Elmas takıya karşı idim. Şimdi daha da karşı oldum. Hadi fakirim böyle düşünüyorum da elmas alacak param olsa da Allah aldırtmasın. Tıpkı zamanında Starbuks'u kınayıp gitmedim, kapitalizme karşı öylesine bir savaş vermişim ki geçen Üsküdar da Starbuks bulamadım. Konuma doğru gittim. Köfteci Restoranı çıktı. Aklınızda bulunsun sahilde Starbuks yok. Bu Starbuks meselesini ayrıca anlatayım.  Velhasıl güzel film izlemediyseniz mutlaka izleyin.

room film ile ilgili görsel sonucu

Room, Evet izlediğim bir diğer film de Room filmiydi. Imbd top 250'de bulunan bir film olduğu için şans verdim. Konusu bir odaya kapatılmış bir çocukla annesini konu ediniyor. 5 yıl bir odada tıkılı kaldığınızı düşünün. Psikolojiniz nasıl bozulurdu kim bilir. 

breaking bad 4. sezon ile ilgili görsel sonucu

4  ya da 5 yıl önce blog da ilk dizi yorumlarımdan biri Breaking Bad idi ilk 2 sezonunu izleyip bırakmıştım. Şimdi kaldığım yerden devam ediyorum. Baya bir ayrıntıyı unutsam da ocak ayında bitirmeyi planladığım dizilerden biri. Niye bıraktıysam o zamanlar gayet de aksiyonlu bir dizi...

Sanırım bir de böyle okuduğum kitaplarla ilgili bir yazı girsem çok güzel olur.

v for vendetta ile ilgili görsel sonucu

Ek: Nasıl oldu da unuttum bilmiyorum ama iyi unutmuşum. İzlediğim bir diğer film ise V for Vendetta idi. İzlemek için baya geç kalmışım ama sanırım iyiki bir beş yıl önce izlememişim. Çünkü o zamanlar sırf moda için izleyenler, maskeyi amaç dışında takan özenti tipler hayli fazlaydı bugün ise daha az böyle insanlar. Filme gelince zaten kendini kanıtlamış bir film o yüzden diyecek bir sözüm yok.  Özellikle de şu lafın üstüne:
'Fikirler kurşun işlemez.'

Ek 1: Green Book

Bunu unutmama o kadar çok şaşırdım ki, dün akşam aklıma geldi. Bu film de acayip güzeldi. Hem ırkçılığa olan bakış açısı da beni cezbetti diyebilirim. Ayrıca komik de sayılır.  Bir siyahi müzisyen ve Beyaz şöförünün yol hikayesi.. 
green book ile ilgili görsel sonucu"







4 yorum:

  1. Güzel önerilerin olduğu güzel bir pasylaşım. İzmir' e gelirseniz sahilde Starbucks var, aklınızda olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmire yolum düşerse Starbucks aklıma bile gelmez :)
      Teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. okja aldım listeye saoool :) green book da :) thanx, güzel bu yazdıkların heep :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel öneriler gerçekten filmler ve diziler harika :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...