12 Kasım 2019 Salı

KPSS İle İlgili Tavsiyelerim 2

Merhaba,

Daha önce bu konu ile ilgili bir yazı yazmıştım şimdi ise onun devamını yazacağım. Ve sadece Tarih dersi için tavsiyeler vereceğim.

Tarih dersi KPSS'nin önemli bir kısmını oluşturuyor. KPSS Matematik Dersinden sonra bakmanız gereken ders bu ders.

Öncelikle yapılması gerekenleri buraya listelemek istiyorum.

1- Youtube Videoları

Youtube da artık yüzlerce hoca var ama bu iki hoca favorim. 


Ramazan Yetgin, KPSS çalışacaksanız Annenizden ve Babanızdan daha fazla kendisini göreceksiniz. 

Bir diğer isim ise Mehmet Celal Yıldız, ben kendisinin esprili anlatımına bayılıyordum. iyi hoca hoş hoca. 



Bunları da öyle bakarak izlemiyoruz. Ne yapıyoruz not alıyoruz. 

Notlarımızı bol bol tekrar etmeliyiz ki aklımızda kalsın. 

Daha sonra bu hocaların Genel Tekrar Videoları var bu videoları da izliyoruz. Genel Tekrarda not olmaya gerek yok. 

Ofis, Notlar, Notepad, GiriÅŸimci, El, Sekreter, IÅŸveren

Birde Soru Çözüm Videoları var. Onları izlediğinizde büyük bir kısmını halletmiş olacaksınız.

Bir Adet Konu Anlatımlı kitap edinmenizde fayda var. Piyasada isim yapmış yayınlarınkini almanızı tavsiye ederim. 

Bunun haricinde ise en az 3 Soru Bankası Alın, Soru bankalarının çözümlü olmasına dikkat edin. Eğer soracak kimseniz yoksa çok işinizi görür. 

Sorular için bir defteriniz olsun ve yanlış yaptıklarınızı bu deftere yazın ve tekrar edin. Nokta atışı çalışmış olacaksınız. 

Tarih Dersinde karşılıklı soru cevap önemli... 

Bunları uygularsanız sizden iyisi olmaz. 

4 yorum:

  1. Sadece 2 aylık bir çalışma sürem olduğu için ve tarihe normalde de çalışmayı hiç sevmediğim için bu dersi es geçip coğrafyaya ağırlık vermiştim ben. Ama büyük bir yanlışa düştüğümü gördüm sınavda. Tarih çalışanlar nokta atışı olarak soruları yapabilirlerdi ama coğrafya aşırı zordu ve çalıştığım halde iyi bir net yapamamıştım. Pişmanlığımı yaşamakla geçmişti sınavın bir kısmı. Önerdiğiniz hocalar da gerçekten iyi hocalar :)) coğrafyayı anlattığınız yazınıza uğrayıp ben de bir hoca öneririm ilerde :D Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kötü bir taktik olmuş, önce tarih çalışsaydınız daha iyi bir sonuç alırdınız ama coğrafyanın da katsayısı yüksek olabiliyor bazen, tavsiyeleri beklerim. ;)

      Sil
  2. KPSS değil de AÖF öğrencisiyim bu sene. Allah herkese kolaylıklar versin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aöfden atandım ama aöfnin de kendine göre zorluğu var.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...