22 Kasım 2019 Cuma

Kefernahum

kefernahum ile ilgili görsel sonucu

Merhaba, 
Epeydir arşivlediğim yazıları planlayarak yayınlıyordum. Şimdi ise bir film yorumu yazıyorum. Arşiv kullanmak çok pratik oluyor. Mesela bir haftalık yazı çalışmasının ardından yazıları tarihe göre ayarlayıp paylaşıyorum. Maalesef bunun eksi bir yanı var, bloga sonra aylarca girmiyorum ve sizin yorumlarınızı göremiyorum ya da geç cevap veriyorum,

Bu arada size iyi bir haberim var düzenli kitap okumaya tekrar başladım. Hatta baya yorumunu girmem gereken kitap var. Hatta ve hatta Tüyap İstanbul kitap fuarına dahi gittim. 

Fakat bugün yine bir film ile karşınızdayım. 



Film gerçek hikayeden uyarlanmış demeyeceğim çünkü gerçek hayatın tam da kendisini oluşturuyor. Özellikle dünya çapında önemli bir sorun haline gelen mülteci krizine değinmesi, gelişmemiş ülkelerde yaşanan zorluklar hatta kız  çocuklarının çektiği zorluklarda filme konu edinilmiş. 

Filmin  imdb puanı gayet iyi hatta bence 9 puanı hak ediyor ama şimdilik 8 puanda top 250 listesine yerleşmiş. Ayrıca Cannes Jüri Ödülünü de almış. 

Şuraya isterseniz bir fragman bırakayım,


Filmin en beğendiğim yanı ise olayı olduğu gibi anlatması oldu yani ek unsurlardan yararlanmaksızın örneğin gereksiz sahnelere de yer vermeden olayı anlatabilmişler ve sıkmamışlar. 

Ayrıca hüznü de tam hissettirmişler. Filmimizin başrol oyuncusu da filmin hikayesini yaşayan bir insan ve hayatı da bu film sayesinde değişmiş.

Son olarak buraya filme ait bir müzik ekleyerek bitirmek istiyorum. 





4 yorum:

  1. Azda olsa sürekli düzenli okumak iyi bir etkinlik basarilar

    YanıtlaSil
  2. Oldukça ilgi çekici bir konusu var, günümüzün önemli sorunlarına vurgu yapmış. Tanıtım için çok teşekkürler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...