5 Kasım 2019 Salı

After Life

after life ile ilgili görsel sonucu
Herkese Merhaba,

Bir dizi ile karşınızdayım. Bu arada hafta da iki gün blog yazısı paylaşacağımı size bildirmiştim ama günleri belirtmeyi unutmuşum. Her hafta salı ve cuma günleri yazılarımı saat 16.00'da paylaşacağım. 



Konusu
Eşinin ölümünü kabullenmekte zorlanan bir gazete yazarı, kendisine yardım etmek isteyenleri uzaklaştırmak için hırçın bir yeni kişiliğe bürünür.
Başroldekiler:Ricky Gervais, Tom Basden, Tony Way
Yaratıcılar:Ricky Gervais

Fragman



Gelelim dizimize ben bu diziyi çok beğenmedim ama beğenenleri oldukça fazla ve vakit geçsin diye yolda izlemiştim. Aslında hakkını yemeyim yolda da vakit çok güzel geçti. Bölümleri oldukça kısa ve sizi sıkmıyor. Hatta güldürüyor dizi zaten kara mizah türünde.  Dizi de biraz ateizm savunması yapılıyor. Ben ateist veya teist değilim ama biliyorsunuz felsefe ile ilgilendiğim için bu tip görüşleri dinlerim. Sadece bir görüşün propagandasının yapılmasını sevmiyorum. Buna kendi görüşümde dahil. 

Başrolünde hakkını vermek gerek zaten kendi yazıp kendi yönetip kendi oynuyor. Sanki kendi hayatını anlatıyor o yüzden samimi bir tarafı da var. 

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...