9 Kasım 2018 Cuma

Kötü Blogger!!!!

Herkese Merhaba!
Cesaretimi toparlayıp sonunda karşınıza geçiyorum. Kasım ayında geri döneceğimi önceden yazmıştım. Artık bir süre buralardayım. Umarım bir daha gitmem. Girmemeyi çok isterim çünkü burası beni mutlu ediyordu. En son aylar önce bir iki post yazmıştım. Ne yaptığımla ilgili olmayan bilgi içerikli iki adet paylaşımdı. Peki Bu kadar uzun süre neler yaptım.  Bundan önceki yazılarımı saymazsak arada neler yaptığımı tek tek sıralayım sizlere:
Sanırım başardığım birşey vardı 14 kilo verdim tabi geriye 7 kilosunu geri aldım maalesef. Neden mi geri aldım? KPSS ye çalışırken hiç kalkmadım. Hareketsiz kalınca mecburen kilo aldım. Maalesef dershane gibi ortamlarda da sağlıklı besinler bulunmuyor.
KPSS çalıştığımı duymayan kalmadı hatta bunlarla ilgili vloglar dahi çektim. 

Ales Sınavına girdim 73 aldım. İnşallah işe yarar bir puandır.

On parmak klavyede yazmayı öğrendim.  Hatta Zabıt Katipliği sınavına bile girdim. Fakat aşırı heyecandan yazma aşamasını geçemedim.

Bilgisayar İşletmenliği sertifikası edindim.

Birçok dizi izledim. Birçok film seyrettim.
Okulumu da uzattım. Evet derslerden kaldım.
Birçok şey öğrendim.

Minimalizmi yavaş yavaş benimsemeye başladım. O yüzden birçok sosyal medya hesabında aktif değilim hatta yakında onları da kapatacağım.

Peki şimdi ne yapıyorum. Empress Ki TRT bölümlerini heyecanla bekliyorum.
Okula devam ediyorum. Bir sonraki zabıt katipliği sınavına çalışıyorum.
Ve Latince I notlarımla bakışıyorum.

Herşeyden önemlisi sizlerin güzel kalplerini ÇOK ÖZLEDİM...

26 yorum:

  1. Hoş geldin Esmanur; yazını gülümseyerek okudum, bir dolu geçmesine sevindim hayatının. Ben de uzak kaldım epey doğrusu, insan bir tereddüt yaşıyor lakin ilk adımı atınca küçük bir merhabanın eşliğinde çözülüyor her şey. Böyle düşündüm şuan yazını okurken. <3
    Vlog çektiğinden söz etmiştin, youtube kanalındaki videolara bakacağım birazdan zira merak ettim. Derslerin için kolay gelsin, iyi çalışmalar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beniöde yorumunu görünce gözlerimin içi güldü. 😍

      Sil
  2. Ne çok şey olmuş bu arada.
    Yazmadan uzaklaşınca kilo kolayca veriliyor değil mi*
    Yazmak, oturganlık, hareketsizlik demek çünkü.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam da öyle denemez ama bu sefer yazıp kilo vereceğim. 😊

      Sil
  3. ALES puanınız başvuru için yeterli 😊 kabul alirsiniz bir çok üniversiteye kpss zamanı bende verenlerdenim ne yazıkki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel moral verdiniz
      😊 Teşekkür ederim ;)

      Sil
  4. Ne güzel faydalı uğraşlar hep :)

    YanıtlaSil
  5. Şu sıralar gidenlerin dönme sıraları galiba, ben de döndüm :D
    On parmak klavye öğrenmeyi ben de istiyorum zor mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevsim tam blog mevsimi ondandır :) Yok zor değil, sabır gerektiriyor. Ben artık hep f klavye kullanıyorum. Çok pratik oluyor.

      Sil
  6. Hoşgeldin canım aramıza :) Umarım herşey gönlünce olur ve bir daha gitmezsin :)

    YanıtlaSil
  7. "Empress Ki TRT bölümlerini heyecanla bekliyorum" demişsiniz. "Empress Ki" bir dizi midir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Kore dizisi şu aralar TRT de dublajlı olarak Kraliçe Ki adıyla yayınlanıyor.

      Sil
  8. Merhabalar.
    Takibimde olan bloglardan birisiniz. Ancak, ben de arada sırada ama sık sık ara veren bloggerlerden biri olduğum için, inanın sizin ne zaman gittiğinizi bile bilmiyorum. Bayağı epeyce zorlu bir uğraş döneminden sonra tekrar blog sayfanıza dönmüşsünüz. Ne güzel, hoş geldiniz. Size bu zorlu maraton koşturmacanızda başarılar dilerim. İnşAllah Cenab-ı Hakk emeğinizi zayi etmez de hazırlandığınız sınavları başarılı bir şekilde geçersiniz. Allah zihninizi ve bahtınızı açık eylesin efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok blogger arkadaşım bu durumda ara veren çok geri dönen de çok olsun. Yorumunuz için teşekkürler. Amin. Aynı duayı size bende ediyorum

      Sil
  9. yazmaktan uzaklaşma. yazmak iyidir.
    ales puanın da ne yapmak istediğine bağlı. bloguna yeni geldiğim için mevzuyu bilmiyorum. aynı sınava ben de girdim bu arada.
    geleceğim yine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an tam belli değil, bir çok alana ilgiliyim. Kendi alanın felsefe ama yine de kararsızım.Yüksek Lisans Konusunda. yorumun için teşekkürler

      Sil
  10. heeeey genelde güzel haberler. hoş şeyler. sevindim. tamam gitme bak işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine buralardayım bu aralarda vizeler var ama olsun ;)

      Sil
  11. Bence burada olmadığın zaman senin için çokkkk daha verimli olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burası da çok faydalı. Ben bu uğraşları o kadar faydalı görmüyorum belki ondandır. :)

      Sil
  12. Bizim arkadaş daha yeni zabıt katibi oldu. Dilerim sende olursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendisini tebrik ederim. inşallah nasip birazda

      Sil
  13. Ne güzel gelişmeler olmuş bu arada, tebrikler ve tekrar hoşgeldin.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...