16 Kasım 2018 Cuma

SEVGİNİN GÜCÜ

Buralarda yokken hep ders çalışmadım öyle bir şey mümkün olabilir mi çok sıkıcı.  Film izledim tabiki. Ama bu filmleri not almayı unuttum. Bende aklıma geldikçe yazayım dedim. Zaten yazmak için paylaşmak için dönmüştüm.

Fragman:



Filmimizi ben instagramda görüp beğendim çok duygusal bir sahneyi koymuşlar. Allah'ım dram diyerek kaydedilenlere ekledim. Bir ara izleyecektim. Ve bir akşam oturma odasında şöyle beş on dakika oturayım dedim. Babam kanalları gezinirken TRT'de denk geldi. Baba bu dursun dedim. Tamam dublajlı film izlemeyi sevmiyorum ama televizyondan film izlemek internetten film izlemekten daha ucuz. (uzun zamandır ADSL kullanmıyorum. Hatımın internetini kullanıyorum) Ailecek oturup izlemeye başladık. Babamda pek sevmez  ya, sonra kardeşim "demesin mi ben bu filmi izledim." diye... İnsan izledim diye bir haber verir, hain hiç haber vermez film izlerken. Neyse konumuza dönelim ben film hakkında kısa bilgiler vereyim:

Afişi takdim edeyim:

bajrangi bhaijaan ile ilgili görsel sonucu

KONUSU:

Evlenme aşamasında olan birisi bir kız çocuğuyla karşılaşır. Kızımız ise malesef dilsizdir.  Adam kızı polise götürür fakat polisten fayda yoktur. Sevimli kız başına kalmıştır. Ama ne olursa olsun ailesini bulması için elinden geleni yapacaktır.

Film genelde komik saheneleri vardı. Bol danslı bol müzikli bir filmdi. Beğendiğim müziği buraya ekleyeyim:


YORUM:

Birde filmde dinsel hoşgörü temasını işlemeleri çok iyi olmuş. Özellikle Hindistan ve Pakistan arasındaki gerilmeyi umarım yumuşatmıştır. Her ne kadar taraflı bir çekim olsa da etkili olmuştur çünkü her iki devletinde hukuk devleti olmadığını anlayabilirsiniz. Hindistan da elçilik çalışanı üstüne düşen görevi yapmadı ve yine Hindistanda polis kızın ailesini bulmasında yardımcı olmadı. Pakistan da ise durum pek de farklı değildi. Salman Khan'a gerçekleri öğrendikleri halde inanmak istemediler. Sonuçta o bir Hintliydi...

  İlk defa Selman Khan filmi seyrettim. O yüzden denk geldikçe diğer filmlerini de seyretmeyi düşünmüyorum. Çünkü beğendim.
Spoiler vermemek için filmden sahneleri veya replikleri koymayacağım eğer vaktiniz varsa mutlaka izleyin.

Son olarak bu instagramda gördüm çok etkilendim izleyeyim demiştim ya siz gidin filmin sonunu koyun. Filmin sonunu bile bile izledim. Bu instagramda başıma çok sık geliyor. Sayelerinde yemediğim spoiler kalmadı. Zevk alamıyorum artık, bazı filmlerden. Neyse bu başka bir yazının konusu olsun.

HOŞÇAKALIN

16 yorum:

  1. Selman khan çok sevdiğim bir aktör özellikle hakkında bazı yazılar okudum Bollywood malum dans illaki olacak setin olacağı gün hareketleri öğrenirmis 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mantıklı bende sınavdan hemen önce ders çalışıyorum 😂

      Sil
  2. Salman Khan ve filmlerini çok seviyorum. Bu filmide çok güzeldi 😍

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir filme benziyor. İzleriz tabii. Teşekkürler öneri için. :)

    YanıtlaSil
  4. Duymamıştım bu filmi aklımda bulunsun...

    YanıtlaSil
  5. Bu filmi geçenlerde biri izlemem için tavsiye etti. Şimdi tekrar karşıma çıktı. Artık izlemem gerekir galiba :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten iyi bir film izlerken pişman olmazsın ;)

      Sil
  6. Bu oyuncunun filmleri hep mi güzel olur 🧡😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer filmlerini izlemefim ama eminim onlarda güzeldir 😊

      Sil
  7. Hint filmlerinin tarzını seviyorum. Bu filmi izlemedim, izleyeceğim. Tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...