13 Ağustos 2016 Cumartesi

Yazamamak Sorunu

Günlerdir internetim yoktu. Arızanın nedenini bir türlü öğrenemedim. Ama günler sonra internet geldi. Şu an yazmanın tadını tarif edemiyorum.

Neyse Efendim bu sefer size başka bir dert anlatmak istiyorum.  Daha öncede söylemiştim: " kalabalık ortamları hiç sevmiyorum." Neden sevmediğimi irdelediğimde bazı sonuçlar buldum. Nitekim bu sorunlar benim neden kalabalık sevmediğimi anlatmaktaydı. Öncelikle en önemli sorun şuydu: " Kalabalık Ortamlarda ki samimiyet eksikliği" evet evet kesinlikle samimiyetsizlik var. Ben insanlardan samimi olmalarını bekliyorum ama yok. Bende insanlara karşı samimiyetsiz oluyorum. Sonra insanlar bana ne kadar da ciddi bir insan olduğumu söylemekten çekinmiyorlar. Asıl siz ne kadar da gayri ciddi insanlarsınız da haberiniz yok! Ortamlarda sürekli beğenilmek isteyen onlarken ve ben onları beğenmezken bana kendini beğenmiş demeleri de çok ayrı bir sorun. Bir kere ben kendini beğenmiş değilim, sadece insanları beğenmem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...