19 Şubat 2019 Salı

Oblivion



Herkese Merhaba
Yine bir film ile karşınızdayım.

oblivion ile ilgili görsel sonucu
 

Filmin Konusu
Oblivion'da askeri bir yönetim biri Jack adında deneyimli bir askeri , insanoğlunun bir zamanlar "Dünya" diye adlandırdığı terk edilmiş bir gezegene keşif için yollar. İnsanlığın büyük yok oluştan önce nasıl koşullarda yaşadığını araştırmakla dahası yaşayan her hangi bir canlı olup olmadığını bulmakla görevlidir. İnsanlığın bir zamanlar yuvası olan Dünya gezegeni birtakım uzaylı canlılar tarafından işgal edilmiştir ve gezegende hala varlıklarını sürdürmektedirler. Jack tüm bunları araştırmakla görevliyken, karşısına hiç beklenmediği sürprizler de çıkacaktır... 
Tron filmi ile tanıdığımız yönetmen Joseph Kosinski'nin yönettiği film, yönetmenin kendi çizgi romanından sinemaya uyarlandı. Kıyamet sonrası bir kurguya sahip olan filmin kadrosunda Tom Cruise'un yanı sıra Olga Kurylenko, Andrea Riseborough, Nicolaj Coster-Waldau, Melissa Leo ve Morgan Freeman yer alıyor...

Fragmanı

Yorumum
Voscreen’de sahnelerine çok denk geliyordum. O yüzden izlemek için not ettim. Fakat izlemek benim için zor oldu. Sanki sadece filmde Tom Curise oynuyormuş hissi vardı. Bilim kurgu hayranlarına sonuna kadar tavsiye ederim. Zaten bilim kurgu fanıysanıy seyretmişsinizdir. Tom Curise filmiyse izleyeyim diyorsanız seyredin. Fakat Tek başına değerlendirdiğimde benim için puanı  on üzerinden beş olan bir film.
Film hiç akıcı değildi. En önemli sorun buydu. Sadece filmde başrol oyuncusunun ön plana çıkarılması ve kadın oyuncuların yetersiz olması ve bilim kurgu da sonsuz konu varken bir önceki filmlerin yeniden çekelim der gibi bir senoryaya sahip olması benim için kötü tarafıydı.
En iyi tarafı filmde Morgan Freeman abimizi görmemiz oldu. Kendisini hangi rolde görürsem göreyim mutlu oluyorum.

Görüşmek Üzere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...