15 Temmuz 2016 Cuma

DX- BALL

Bu aralar, sıkıcı boğucu iç daraltıcı yazılar yazdığımın bende farkındayım. Fakat bu yazım eğlenceli olsun istedim. Bir oyun tanıtacağım. Daha önce hiç yapmadım. Pokemon Go'dan çok farklı oyun. Herkes Pokemon Go oyunun sosyal bir oyun olduğunu söylüyor ama ben bu görüşe katılmıyorum. Elinde telefon insanlar park park, cami cami geziyor ama sosyalleşen yok. Sadece insanlar etrafta dolaşıtor. Neyse Efendim. Bir zamanlar DX- Ball adında bir oyun vardı. Geçenlerde aklıma geldi. Bu bilgisayara yükledim. Eskiden evde internet yoktu, Bilgisayar vardı sadece. Bir akrabmızdan 2. El olarak satın almıştık. İşletim sistemi Windows 98'di. İçindeki bir kaç oyundan biri bu oyundu. Bu oyunu oynamak için evde sıra beklerdik. Babam da katılırdı bize, "Ben iyi yaptım", "seni geçtim", "Ben en son seviyeye geldim".  ve benzeri cümleler kurardık.  Yüz yüze iletişim vardı. Zaten iletişim sonucu insanlar sosyalleşmiyormuydu.

Oyunu yeniden indirdim, benden başka oynayan kimse yok evde. Kardeşlerim Pokemon Go'nun Türkiye de aktif olmasını bekliyorlar. Annem ve babama Facebook anasayfası yetiyor. Çok değişiktik değil mi.? İnsanların zevkleri değişebiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...