20 Temmuz 2016 Çarşamba

5 Gündür Neden Yazmadım?

Neden mi yazmadım? 

Aslında 15 Temmuz Sabahı hemen yazacaktım. Ama Nasip olmadı. Kelimeler boğazımda düğümlendi. Parmaklarım tepkisiz kaldı.  Blogerlar neler yazmış diye merak ettim. Çoğu darbe girişimin birer tiyatro olduğunu söylemiş. Çoğu ise bu konu hakkında bir şey dememiş. Bazıları demiş ki 8 helikopter, 3 tank ile, 3, 5 askerle darbe birer piyesmiş. Piyeslerde insanlar ölmez. Gerçek kan akmazdı. Ankara semalarında  8 helikopter yoktu o vakit. Onlarca helikopter ile darbeciler ateş açarken bu tiyatro değildi zeki kardeşim? Bilmiyorsan, her şeyden önce, kendini bil! Haddini bil! Tarihini 


bil! Zira 1960 Darbesi 37 Subay'ın girişimiyle gerçekleşti. 28 Şubat süreci ise Sincan'da yürüyen 3-5 tankla hükümet istafa etti. İlerleyen günlerde bunların hepsini anlatacağım.  
Bütün partilerden açıklama gelmesine rağmen bazıları tarafından bu olaylar nasıl bir piyes olabilirdi? Böyle düşünenler buraya yorum  yazmasın. Konu vatan, millet, olayı ise saygılı olamam. Normal de her yorumu yayınlıyorum. Eğer piyes olsaydı, Cumhurbaşkanı'na en yakın isimler  kadar şehit olmazdı. Ülkede bu kadar Polis, sivil ve asker şehit olmazdı. Eğer tiyatro olsaydı, kapı komşum şehit olmazdı.

Uydurduğunuz başka bir yalan ise, erlerin boğazını kesmişler yalanı. Buna diyecek söz bulamıyorum. İftira atmak nasıl bir kansızlıktır. Daha hala kötü olmayın diyorsunuz. Asıl kötü sizsiniz. Her şeyden provakosyon çıkarıyorsunuz.

Başka bir mesele ise sela meselesi. Unutma! Biz Çanakkale Harbini, Kurtuluş Savaşını kuru kuruya kazanmadık, "Allahu Ekber" diyerek kazandık. "La Galibe İllallah" diyerek kazandık.

15 Temmuz hakkında yazacağım.

Ayrıca 15 Temmuz Gecesi ve İlerleyen günlerde Medya ilk defa insanları ayrıştırmadı ve kutuplaştırmadı.Teşekkür ederim.      


  BU VATANA NASIL KIYDILAR 
   

İnsan olan vatanını satar mı? 

Suyun içip ekmeğini yediniz. 
Dünyada vatandan aziz şey var mı? 
Beyler bu vatana nasıl kıydınız?


Onu didik didik didiklediler, 

saçlarından tutup sürüklediler. 
götürüp kâfire : «Buyur...» dediler. 
Beyler bu vatana nasıl kıydınız?


Eli kolu zincirlere vurulmuş, 

vatan çırılçıplak yere serilmiş. 
Oturmuş göğsüne Teksaslı çavuş. 
Beyler bu vatana nasıl kıydınız?


Günü gelir çarh düzüne çevrilir, 

günü gelir hesabınız görülür. 
Günü gelir sualiniz sorulur : 
Beyler bu vatana nasıl kıydınız? 
 1951-NHR

Not: Siyasi bir görüşe sahip mdeğilim. Daha 18 yaşımdayım, ömrümde oy kullanmadım. Ama halkın iradesine saygım var. Biz seçim gecesi oranlara ayrılmalıyız. Ertesi sabah yine tek millet olmaya devam etmeliyiz. Sadece 15 Temmuz gecesi değil, her zaman.

1 yorum:

  1. Ben böyle durumlarda hiç internete girmemeye çalışıyorum ilk defa bu gün girdim ve gerçektende kimse birşey yazmamış çok şaşırdım dediğin gibi yazanlarda tiyatro demiş 14 yaşındaki kuzenim bile bunu iddaa etti çok kızdım ve üzüldüm bu yaşta niye böyle düşünüyor diye. Rabbim zalimlere fırsat vermesin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...