3 Şubat 2020 Pazartesi

Beasts Of No Nation

Herkese Merhaba, 

Netflix'de ödüllü filmler arasında karışıma çıkan bir film olduğu için hemen izlemeye karar verdik ve gecenin bir vakti açıp izledik. Film'de dikkat çeken konusu zaten benim her karşıma çıktığında atlamadığım bir konu olan, Afrika'daki açlık iç savaş ve benzeri bir konu olduğu için açıp izledim. Oyuncu kadrosuna bakmadım bile. Aynı zamanda filmde siyahilerin olması bu yüzden etkiledi. Kanlı Elmas, Rüzgarı Dizginleyen Çocuk gibi filmleri begendiyseniz bu filmi beğenirsiniz.

Konusu

Ailesi iç savaş yüzünden paramparça olan Batı Afrikalı bir çocuk, paralı askerler birliğine katılmak zorunda kalır. O artık bir çocuk askerdir.
Başroldekiler:Idris Elba,Abraham Attah,Kurt Egyiawan

Fragman:


Film dünyada en büyük sorunlardan birine değiniyor, savaş mağduru bir çocuğun çocuk askere evrilmesi ve ne için savaştığını ne uğurda savaştığını bilememesi çok iyi anlatılmış. Verilmek istenen mesaj bence gayet yerinden verilmiş fakat bu savaşları çıkaranlar bu filmlerden bu yaşanmışlıklardan etkileniyor mu? Pek sanmıyorum. Kefernahum filminde olduğu çocuk açısından bir savaşı gösterdiği için çarpıcı olduğunu düşünüyorum. 

Tabi filmin başarısında oyuncuların payı çok büyük, çünkü İdris Elba'dan tutunda Abraham Attah'a kadar tam bir gerçeklikle oynadıkları için size olayı izletmiyorlar, yaşatıyorlar. 

Filmin eksi bir yanı var. O da filmin ilk yarısın aksiyon kurgu olarak muhteşem olması ve son yarısının durgunlaşması olmuş, halbuki daha dengeli bir kurgu olsaydı 8 ve üstü bir puan alabilirmiş. 

Film içinden bir replik ile yazımı tamamlamak istiyorum. 

Güneş... neden bu dünyaya ışıldıyorsun? Seni ellerimle tutmak istiyorum. Ta ki ışıldamayana dek sıkmak. Böylece her şey karanlığa gömülür ve hiç kimse burada olan korkunç şeyleri göremez. 




3 yorum:

  1. Çok etkilendiğim türlerden, bende not aldım izlemek istiyorum. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Epeydir netflix'e bakmamıştım, bu filmi gözden kaçırmışım. İlgi çekici görünüyor. :)

    YanıtlaSil
  3. Çok merak ettim filmi, hemen ekliyorum listeye :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...