19 Ağustos 2017 Cumartesi

Hwarang


hwarang ile ilgili görsel sonucu
Herkese Merhaba,
Bugün yeni bitirdiğim bir diziyi size anlatacağım. Hwarang dizisi. İzlediğim üçüncü tarihi dizi oluyor.


Konusu
Eski Kore’de üç krallıktan biri olan Silla’da kemik rütbe sistemi uygulanmaktatır. Bir nevi kast sistemi diyebiliriz. Soylularsa sadece başkentte yaşarlar. Köylüler asla başkente giremezler.Kanatlı köpek ve Sun woo gizlice şehre giriş yaparlar ve işler değişir.

Karakterler:
hwarang sun woo ile ilgili görsel sonucu
Park Seo Joon / Kanatlı Köpek
Arkadaşı Mak Moon ile birlikte büyümüştür. Adı yoktur. Ailesini hatırlamaz yetim büyümüştür. Ailesi ve arkadaşı Sun Woo’dur. Köylü oldukları için şehre gizlice giriş yaparlar amaçları Sun Woo’un babası ve kız kardeşini bulmaktır. 
hwarang ji dwi ile ilgili görsel sonucu
Park Hyung Shik / Kral Jiheung
Silla’nın yüzsüz kralıdır. Gizlice yüzünü göstermeden yaşar. Çünkü Naip Kraliçe tahtı devretmek istemez  kralın yüzünü gören herkes öldürülür. Uyku sorunu yaşayan kral ancak Ah Ro’nun hikayeleri ile uyuyabilir.
hwarang ah ro ile ilgili görsel sonucu
Go Ara/ Ah Ro
Bir hekim kızıdır. Babasının durumu sıkışık olduğu için dikiş ve hikaye anlatılıcığı işlerini yapar. Epey borcu vardır. Kemik Rütbe sisteminde melezdir. Babası gerçek bir kemikken annesi  bir köylüdür çok güzel olduğu için Silla’da adı vardır.

Konu ve Karakterler bu şekilde dostlarım şimdi işin eğlenceli kısmı spoiler bölümüne geçmek isterim.
En sevdiğim sahneler:

1.     Ah Ro ve Kanatlı Köpek’in ilk karşılaşma sahnesi

2.      Kanatlı Köpek’in Ah Ro’ya çiçek verdiği sahne
3.     Kanatlı Köpek Mak Moon’u zenginlerin elinden kurtarırken tüm sisteme yaptığı atar


4.      Kral ile Kanatlı Köpeğin Kılıç Sahnesi
6.     SunWoo Kral’ı tanır.


7. Kral'ın Yolu
             

Aklıma şimdi bu kadar geldi. Genel olarak güzel bir diziydi ama çok yavaş izledim yani öyle pek bir heyecanlı değildi. Dizide sınıf ayrımını işledikleri için ayrıca beğendim. Diziyi Park Seo Joon için seyretmeye başlamıştım ama dizide ikinci karakter olan Park Hyung Shik favorim oldu. Nedense dizi boyunca onun tarafını tutdum. Beğenmediğim yönleri vardı. Şu son zamanlarda kore dizilerinde kardeş aşkı çok var. Moon Loversta beni irete etti. Burada gerçek kardeş değiller ama yine de beni rahatsız etti. Artık göze gelmeye başlayan bir husus var başrol kız etrafında dolanan en az beş yakışıklı erkekle dizi çekmeleri gerçekten sıkmaya başladı.

J

8 yorum:

  1. Kore dizilerini bizim yeğenler de izliyor.Ben,pek dizi izleyemiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazen de insanın izleyesi gelmiyor. Tamamen zevk meselesi :)

      Sil
  2. çiçek değil ilaç onlar demiş ya çok güldüm :)
    teşekkürler <3

    YanıtlaSil
  3. şimdilerde kore dizi/film hasretim depreşecek gibi duruyor ama sanırım Soji Sub için kullanacağım hakkımı yine de çok teşekkürler aklımda olsun :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...