14 Kasım 2016 Pazartesi

YouTube: DIY Pencil Holder - Kendin Yap Kalemlik

Herkese Merhaba,

Burayı çok özledim ama bu aralar çok yoğunum, bir de araya bu YouTube videoları işini sıkıştırdım. Buraya yazacak onlarca yazım var aslında lakin vaktim yetmiyor. Bugün şöyle bir bakıp çıkayım dedim. Gördüğüm herkese yorum yapıyorum. 30 Kasım'a kadar hiç uğrayamayacağım. Şimdiden iki adet sınavı verdim ama daha bir sürü sınavım var. YouTube kanalına 30 Kasım'a kadar video atamayacağım. Sizleri çok seviyorum.

Duygulandım ama neyse, son videomda bir adet kalemlik yaptım. Teknik olarak çok hatamın olduğu video oldu. Kusuruma bakmayın, zira ilk kez sesli video çektim.

Günlük Yaptıklarımız isimli kullanıcının isteği üzerine çekilmiştir:


Kanalımın Linki :

https://www.youtube.com/channel/UCQEbS2e5Oly4WfNJwe-UZQA


En kısa zamanda birlikte olmak dileğiyle....

18 yorum:

  1. Videoyu izledim :) Biraz zahmetli ve titizlikle yapılması gereken bir iş. Yani beni aşıyor :) Bu arada, şiir seslendirme ne oldu ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben şiir seslendirmiyorum zaten ama şiir okumaya ilgim var. Karıştırdınız galiba Berika yapıyor onu ;)

      Sil
    2. ahaha :D Çok ama çok özür dilerim. Tabii ya berikaydı o. Karıştırdım, sory :(

      Sil
  2. Merhaba, dünkü yorumunuzla ilgili yazacağım. :) Hayırlı olsun dediniz ama neye dediniz anlamadım . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafa Dergi bir yaşında olduğu için demiştim. O yanınızda kitabınizin bir yaşında olduğunu yazmissiniz :)

      Sil
  3. sana çok çok başarılar sınavlarındaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Ohoo sen aştın bacım :) Süpersin ❤

    YanıtlaSil
  5. çok şeker. Ben hep kulpu kırılmış kupalarımı sevdiğim kağıt bardaklarını kullanıyorum hatta kitap aralarımı ilk okulda kullandığım suluğu kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bir fikir kağıt bardakları bende çok seviyorum

      Sil
  6. Merhaba ne kadar minnoş olmuş:) ben de cekilis yapiyorum su an bu postu gorunce keske kendim de bir seyler uretip hediyelerin arasina kysaymisim dedim, katilmak istersen de beklerim ;) sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Kucuk bir hatirlatmada bulunmak istiyorum blogumun alan adini degistirdigim icin okuma listenizde gorunmuyorum.. takibi birakip yeniden takip ederseniz eski haline donecektir:) yeni alan adim benbugunlerde.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. Video güzel olmuş. Çekimler net, anlatim güzel ve anlaşılır, beğendim.:) Kavanozda çok tatlı olmus:)
    Şu an diğer videoları izliyorum youtube kanalından... Bir şey danisacagim. Videonun sol üst köşesine başka bir videonuzun reklamını yerlestirmissiniz. Google da aratıp bende yapmak istiyorum . Teknik bir ismi var mı onun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) Onun başka bir adı yok youtube da video yöneticisi var oradan ayarlanabiliyor. :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ediyorum, youtube u kurcalayayım biraz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...