2 Kasım 2016 Çarşamba

YouTube: DIY Fall Lighting - Kendin Yap Sonbahar Feneri

Herkese Merhaba,

Buralrı ne kadar özledim bir bilseniz. Ama okuldu derslerdi bir derken yazı yazmaya vakit kalmıyor inanın bana. Ama yarın gece yazmam gereken gönderileri yazacağım. Ama şimdi bir YouTube videosu ile karşınızdayım.



Bu sefer yaprakları kullanarak fener yaptım. Sonbahar için gayet uygun oldu. Kış gelmeden sizde yapın. Kar gelecek diyorlar. Neyse efendim. Videom Burada:



Abone Olmayı Unutmayın Lütfen! Videonun sonunda çıkan profil resmime tıklayarak abone olabilirsinz.

Ayrıca Kanalımın İlk Aboneleri sizler olduğunuz için çok teşekkür ederim.
Deep Tone'a ise ayrıca teşekkür ediyorum. Blogunda benim blogumu daha önce tanıtmıştı. Geçen Haftada YouTube Kanalımı paylaştı.

7 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...