24 Ekim 2016 Pazartesi

Youtube: DIY Make Bookmark - Kendin Yap Kitap Ayracı

Herkese Merhabalar,
Nasılsınız? Çok şükür iyiyim bende. Kötüyüm diyenleriniz var mı?  Varsa geçmiş olsun. Bu aralar vakit nasıl geçiyor bilmiyorum. Blogger'a vakit bulamıyorum. Bunu sonra anlatayım. Esas konumuza geçelim. Biliyorsunuz artık bir YouTube kanalım var. Ve bugün ikinci videomu yükledim. Bu videoda nasıl kitap ayracı yaptığımı gösterdim. Umarım beğenirsiniz.


Tabi siz hayal gücünüze göre süsleyebilirsiniz. 

Kanalıma buradan abone olabilirsiniz. 

35 yorum:

  1. ne kadar şirin bir ayraç olmuş böyle.ben de video işlerine yeni başladım hatta ikinci videom da yolda.Ellerine sağlıık :) videoların da devamı gelir inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bilmiyordum bende sizi takip edeyim.Kusura bakmayın. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Çok beğendim.. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Bu ayraçlardan ben de yapmıştım :) Ama benimki canavar ayraçlardı ve dişleri vardı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlarda çok şeker çok güzeller. Ellerine sağlık.

      Sil
  4. Öğrencilerime kitap ayracı yapma ödevi vermiştim çalıştığım dönem. Çok da güzel şeyler çıktı ortaya. O yüzden severim ayraçları. İnternetim çok yavaş bu sıralar, videonu izleyemedim ama eminim güzel olmuştur :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun hızlandığı zaman hepsini birlikte izlersin :)

      Sil
  5. video da ayraç ta çok tatlıııııı :)

    YanıtlaSil
  6. İlk Önce bloğ değişmiş çok güzel olmuş temasına görselliğine çok beğendim hayırlı olsun emek verilen her şey çok güzeldir kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim aslında mervenin yaptığı tema duracaktı sonra bir yanlışlıkla etmem bozuldu mecbur kendim böyle yaptım ama eksikleri var tabiî ki :)

      Sil
    2. Ben bu temayı çok canlı buldum hatta gayet cıvıl cıvıl gözü yormuyor Benim de eksiklerim çok olsun Eksik bitmez böylede güzel eksikli eksizsiz

      Sil
  7. çok beğendim, ilk fırsatta deneyeyim :)

    YanıtlaSil
  8. Abone oldum ^-^ cok minnos bir post olmuş, tebrikler:)

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık canım çok da sevimli:)

    YanıtlaSil
  10. Müsait bir zamanda bakacağım videoya. İnşaallah kolaydır. Kalp şeklinde olanı vardı, onu yapmıştım.

    YanıtlaSil
  11. Bende yapmıştım onu teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. Bende yapmıştım onu teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. Harika olmuş kızımla yapabileceğimiz bir etkinlik verdin bize:) tşkler :)
    Takipteyim

    http://makyajbox.blogspot.com
    ve
    http://berilcimcime.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Sizi mimledim :)))) Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba, blog linkimi degistirdigim icin okuma listenizde gozukmuyor su an blogum, yeni link benbugunlerde.blogspot.com.tr once takipten cikarip sonra tekrar takip ederseniz eski haline donmus olacak yani okuma listenizde gozukuyor olacagim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  16. aaaa çok güzel olmuş. Bayıldım. Ellerine, emeğine sağlık :)
    Yeğenime yapacağım. Kesin bayılacak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukların hoşuna gidiyor bu tip şeyler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...