17 Ekim 2016 Pazartesi

You Tube Kanalım - İlk Video - Kendin Yap Fener - DIY Lighting



Herkese Merhabalar,

YouTube kanalı açmayı uzun süredir düşünüyordum ama  ne konuda açacağıma bir türlü karar veremiyordum, bir yıldır kanala video çekmeyi düşünüyordum ama erteliyordum sonunda kolları sıvadım ve bir video çıkardım, şimdilik çok ama çok amatör bir DIY videosu çektim.




Çektikçe yüklemek istiyorum. Her videoda gittikçe ustalaşmak istiyorum.( Aşağıda ki videonun oldukça amatör olduğunun farkındayım)

İlk videomda çöpe gitmesin diye kullanacağımız salça kutularından fenerin nasıl yapılacağını gösteriyorum.

Nasıl yapıldığını öğrenmek istiyorsanız buyurun izleyin.





Lütfen Abone Olmayı Unutmayın.



Zamanla çekilişte yapacağım

42 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler kanal ima bekliyorum :)

      Sil
  2. Hayırlı uğurlu olsun.Ziyaret ederim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim her zaman beklerim

      Sil
  3. Hayırlı olsun youtube kanalın :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel yapmışsın, hayırlı olsun. İlk video için oldukça iyi, bu tarz videolar ilgi çekiyor genelde. Dilerim başarılı olursun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim daha iyileri gelecek inşallah :)

      Sil
  5. Hayırlı olsun... Keyif aldım izlemekten.

    YanıtlaSil
  6. güzel olomuş :) defter yerine renkli yapışkanlı kağıtlara yazıp teker teker yapıştırabilirsin ben küçükte olsa bir fikir vereyim yavaş yavaş bu fikirler çoğalır başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, yeni fikirlere her zaman açığım, bir sonraki videoda uygularım :)

      Sil
  7. Hayırlı uğurlu olsun.
    Abone oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gokhan Abi :)

      Sil
    2. Rica ederim kardeşim.
      Güzel ve farklı videolar bekliyorum :)

      Sil
    3. Elbette daha iyileri gelecek

      Sil
  8. Hayırlı olsun canım hem beğendim hem abone oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beni mutlu ettim :)

      Sil
  9. Merhaba Esmanur ,
    Öncelikle hayırlı olsun canım ...
    İlk videon için oldukça başarılı , umarım devamı da başarılı olur ...
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, insaallah daha guzel olacak :)

      Sil
  10. Hayırlı Uğurlu Bol Şans getirsin sana Yağmur En iyisi olman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  11. Benimde kafamda youtube kanalı açmak var lakin yapamam diye korkuyorum. Neyse sen deneyimlerini bizimle paylaşırsın bir ara, belki bana da cesaret gelir :) Hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  12. Harikasın ya! Fenerleri, mumları seven biri olarak bayıldım. Hayırlı olsun kanalın canım ❤

    YanıtlaSil
  13. ayyyy blogdan da duyurayıım :)

    YanıtlaSil
  14. ne hoş bir düşünce, hayırlı uğurlu olsun :) kızım da video çekiyor sürekli bana kanal aç diyor bilmiyorum artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni nesil çok hevesli, bence bir şans verin ;)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  15. Kaleminize sağlık :)Bu arada sizi mimledim beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, gelirim inşallah :)

      Sil
  16. Hayirli olsun, basarilar diliyorum:)

    YanıtlaSil
  17. Hayırlı olsun kanalınnnn :) bir mime davet ettim seni :)

    YanıtlaSil
  18. Nice videolara denir sanırım :))
    Bi de
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Sende gülücüklü kal

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...