25 Kasım 2015 Çarşamba

TÜRK TELEVİZYONLARINDAN NELER SEYREDİYORUM?

Televizyon izlememeye dikkat ediyorum ama bazen kendimi salonda TV'nin karşısında buluyorum. Düzenli olarak seyrettiğim bir dizi bir program yok. Ama ara ara izledilereim şu şekilde:

1.Diriliş Ertuğrul




İlk sezonunu YGS LYS maratonundan dolayı seyredemedim. Şimdi ise yoğuluktan dolayı ara ara seyrettiğim bir dizi. Biz tarihi güzel anlatamıyoruz. Fakat şu ana kadar eksiklikleri olsada yapılmış en iyi Türk Tarihi dizisidir.

2.  Pelin Çift ile Gündem Ötesi




Konuları uzmanlar tarafından ele alınan beyninizin işleyişinden tutunda dini konulara kadar alanında uzman kişilerce konuşuluyor.Pelin Çift ise bu programın sunucusu ve en büyük meraklısı. Programın en sevmediğim yanı geç saatlerde yayınlanması.


3. Baba Candır



Uyarlama bir dizi olmasına rağmen yinede komik cana yakın arada sizi üzen ve her bölümde ailenin önemini vurgulayan güzel bir dizi.

Neden TRT dizileri seyrediyorum. Dizi izlemek kişinin kendi tercihidir ancak diğer kanallarda işlenen konular ve senaryonun sürekli basit bir aşkla ele alınması beni bayıyor. Ayrıca evde salonda anne ve babanın yanında aile dizisi olarak seyredilebilecek diziler bunlar diğer kanalları açtığımızda zırt pırt kanal değiştiriyoruz. konudan iyice kopuyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...